ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خبری بد برای متقاضیان پناهندگی در آمریکا!

خبری بد برای متقاضیان پناهندگی در آمریکا!وزیر دادگستری آمریکا در حکمی تعیین کننده تقاضای پناهندگی یک زن قربانی خشونت خانگی از ال‌سالوادور را رد کرده است. جف سشنز گفته است صرف اینکه کسی قربانی خشونت خانگی یا خشونت باندهای جنایتکار باشد او را واجد شرایط کسب پناهندگی از آمریکا نمی‌کند.

عالیرتبه‌ترین مقام قضایی آمریکا گفته است "وضعیت پناهندگی جوابی برای دشواری‌های عمومی نیست". او مهاجران را به سوءاستفاده از نظام مهاجرت آمریکا متهم کرده است.

آقای سشنز در حکم خود نوشته است: در کل ادعای قربانی خشونت خانگی یا باندهای جنایتکار غیردولتی فرد را واجد شرایط کسب پناهندگی نمی‌کند."

او افزوده است: " صرف این نکته که یک کشور ممکن است در مقابله موثر با خشونت خانگی یا خشونت باندهای بزهکار مشکل داشته باشد یا بخش خاصی از جمعیت یک کشور احتمالا بیش از دیگران در خطر بزه قرار دارند به تنهایی دلیل پناهندگی نمی‌شود.

حکم آقای سشنز رای دادگاه بدوی را که به اعطای پناهندگی به این زن ال‌سالوادوری منجر شده بود نقض می‌کند.

این زن که در اسناد دادگاه به الف-ب موسوم است سال ۲۰۱۴ غیرقانونی وارد آمریکا شده و براین اساس که همسر سابقش در ال‌سالوادور او را آزار جسمی، جنسی و فیزیکی می‌داده درخواست پناهندگی کرده است.

هیات بازبینی پرونده‌های مهاجرتی در دسامبر ۲۰۱۶ با درخواست پناهندگی او موافقت کرده است.

آقای سشنز روز دوشنبه در سخنرانی در کنفرانس سالانه قضات مهاجرت تصمیم این هیات را زیرسئوال برد و گفت "پناهندگی راه جبران تمام بدبیاری‌ها نیست" و این زن قربانی "اقدام مجرمانه فردی بوده که ارتباطی با تعقیب قضایی دولتی ندارد."

به گفته او "پناهندگی هیچ‌گاه برای حل همه مشکلات، حتی مشکلات جدی که مردم در گوشه گوشه دنیا با آن دست و پنجه نرم می‌کنند نبوده است."

دادگاه‌های مهاجرت آمریکا زیر نظر وزارت دادگستری این کشور کار می‌کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.