ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

کشیش آمریکایی : خدا از من خواست، یک جت 54 میلیون دلاری بخرم!

کشیش آمریکایی : خدا از من خواست، یک جت 54 میلیون دلاری بخرم!جسی دوپلانتیس، واعظ تلویزیونی ساکن لوئیزیانا از هوادارانش خواسته است کمک کنند تا بتواند یک جت اختصاصی جدید را به قیمت ۵۴ میلیون دلار خریداری کند.

آقای دوپلانتیس که یک کشیش اوانجلیست است، می گوید "خداوند از او خواسته است که یک جت فالکون ۷ ایکس خریداری کند." دوپلانتیس که با انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده است، می گوید اگر حضرت عیسی هم امروز در بین مردم حضور داشت، دیگر سوار الاغ نمی شد.
آقای دوپلانتیس که ۶۸ سال سن دارد و موسس کلیسایی به نام خود است.
Jesse Duplantis jet
کلیسای او مالک سه هواپیمای شخصی دیگر هم هست.
بعضی از کاربران توییتر با نقل قول از انجیل درباره طمعکاری و وجود پیامبران دروغین هشدار داده اند.

اما آقای دوپلانتیس در پیامی ویدیویی که در سایتش منتشر کرده، گفته است کشیش ها باید برای گسترش پیام انجیل از همه ابزار استفاده کنند.

جسی دوپلانتیس که در این پیام در برابر تصویر قاب شده سه هواپیمای دیگرش ایستاده، تاکید می کند که از این هواپیماها برای پیش بردن پیام حضرت عیسی استفاده کرده است.

به گفته آقای دوپلانتیس او آخرین هواپیمایش را ۱۲ سال پیش خریده ولی امکان استفاده از آن دیگر وجود ندارد چرا که قادر به پروازهای طولانی مدت نیست.

او همچنین گفت: "حضرت عیسی فرمان داده که به سراسر جهان بروید و انجیل را برای همه موجودات وعظ کنید. حالا این کار را چطور می توان انجام داد؟ من عمرم آن قدر طولانی نیست که با خودرو یا کشتی یا قطار به سراسر جهان سفر کنم ولی می توانم این کار را با هواپیما انجام دهم."
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.