ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

زن و شوهر آمریکایی برای داشتن یک دختر، 14 پسر بدنیا آوردند!

زن و شوهر آمریکایی برای داشتن یک دختر، 14 پسر بدنیا آوردند!کاتری و جی شواندت، زن و شوهر آمریکایی که سال ‌ها در آرزوی داشتن یک فرزند دختر بودند برای چهاردهمین بار باز هم صاحب نوزاد پسر شدند. این خانواده پرفرزند نام نامتعارفی را برای نوزاد پسر تازه به دنیا آمده انتخاب کرده است.

یک خانواده آمریکایی از ایالت میشیگان آمریکا به طور پی در پی صاحب ۱۴ فرزند پسر شده‌اند. کاتری و جی شواندت این بار برای انتخاب نام چهاردهمین پسر خود که دو هفته پیش به دنیا آمده، ایده عجیبی به نظرشان رسید و از یک نام غیرمعمول الهام گرفتند.

آنها با استقبال از چهاردهمین پسر خانواده او را "فینالی شی بوی گان" نامیدند.

البته آن طورکه پدر زن شواندت تعریف کرده اصل این نام برمی‌گردد به داستان زندگی رهبر یک قبیله سرخپوست آمریکایی. رهبر قبیله پسران زیادی داشته است اما پس از اینکه آخرین بار بازهم صاحب پسر شده سخت باور داشته که دفعه بعد حتما نوزاد جدید دختر خواهد بود. اما او بازهم صاحب پسر جدیدی شده و رهبر قبیله نامش را "شی بوی گان" گذاشته است. Sheboygan اختصار "she is a boy again"به معنای "بازهم پسر شد" است.زن و شوهر آمریکایی برای داشتن یک دختر، 14 پسر بدنیا آوردند!
"دیگر امیدی به دختردار شدن نداریم"

جی شواندت هم قبل از به دنیا آمدن آخرین پسرش سخت باور داشته که این بار دیگر حتما نوزاد جدید دختر خواهد شد. جالب اینکه هم جی و هم کاتری نمی‌خواستند با استفاده از دستگاه‌های سونوگرافی قبل از تولد نوزادشان بدانند که آیا نوزاد دختر خواهد شد یا پسر.

کاتری شواندت مادر ۱۴ پسر، خود در یک خانواده پراولاد بزرگ شده و ۱۳ برادر و خواهر دارد. او می‌گوید، هر فرزندی که به دنیا آمده چیز تازه‌ای به خانواده آورده و هر گلی یک بویی دارد.

پسر بزرگ خانواده ۲۰ ساله است. حال همه می‌پرسند، آیا این خانواده در آرزوی به دنیا آمدن یک دختر بازهم به فکر فرزند جدیدی است؟ جی شواندت، پدر خانواده در جواب صریح می‌گوید: "اصلا و ابدا!"

اما این گونه حرف‌ها را جی شواندت قبلا هم بارها تکرار کرده است.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.