ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

صدور اجازه اقامت دائم آمریکا به والدین ملانیا ترامپ، جنجال آفرید

صدور اجازه اقامت دائم آمریکا به والدین ملانیا ترامپ، جنجال آفریددونالد ترامپ خواستار سخت‌تر شدن مفاد قانون پیوستن اعضای خانواده مهاجران شده است. این اقدام ترامپ در حالی است که والدین همسر ترامپ از این قانون برای گرفتن اجازه اقامت از آمریکا استفاده کرده‌اند.

برمبنای قوانین آمریکا مهاجرانی که به طور قانونی در این کشور زندگی می‌کنند، اجازه دارند، اعضای خانواده خود چون پدر، مادر، برادران و خواهران را به آنجا ببرند و برای‌شان اجازه اقامت دائمی بگیرند.

ترامپ قانون زندگیِ در کنار همِ مهاجران را "مهاجرت زنجیره‌ای" نامیده و در نظر دارد آن را تغییر دهد. برمبنای نظر ترامپ تنها پدر و مادر کودکانی که زیر سن قانونی هستند، اجازه خواهند داشت به خاطر زندگی در کنار فرزندشان به آمریکا بیایند.

دولت آمریکا در این باره پیامی توییتری از کاخ سفید منتشر کرده است: «سیستم مهاجرت زنجیره‌ای سبب می‌شود که کیفیت نیروهای کار و سطح حقوق‌ها و امنیت ملی در آمریکا کاهش یابد، اما بدهکاری‌ها افزایش یابند.»
زندگینامه دونالد ترامپ میلیاردر و رئیس جمهور جنجالی آمریکا
والدین همسر ترامپ از قانون مستثنی هستند؟

قصد ترامپ در حالی بیان می‌شود که مایکل ویلدس، وکیل ویکتور و آمالیا کناوس، والدین همسر دونالد ترامپ (تصویر اصلی)، روز چهار‌شنبه (۲ اسفند / ۲۱ فوریه) اعلام کرد که آنها اجازه اقامت دائمی در آمریکا دریافت خواهند کرد. والدین ملانیا ترامپ شهروند اسلوونی هستند.

هنوز مشخص نیست که والدین همسر ترامپ بر مبنای چه قوانینی موفق شده‌اند اجازه اقامت دائمی در آمریکا را دریافت کنند. کارشناسان امور مهاجرت در آمریکا بر این نظرند که آنها به عنوان والدین فردی مهاجر از قانون پیوستن اعضای خانواده مهاجران استفاده کرده و اجازه اقامت دائم گرفته‌اند.

دیوید لئوپولد، یک وکیل امور مهاجرت به آمریکا در باره روش والدین همسر ترامپ برای دستیابی به اجازه اقامت دائمی در آمریکا، به خبرنگار روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست" گفته است: «این شیوه‌ای منطقی، پذیرفتنی و احتمالا در شرایط کنونی تنها راه برای رسیدن به این هدف بوده است.»

"واشنگتن پست" همچنین نوشته است که خانواده کناوس در حال حاضر منتظر هستند که تاریخ قبول تابعیت آنها از طرف ادارات دولتی اعلام شود.

دونالد ترامپ که همواره به این شیوه برای ورود به آمریکا انتقاد کرده است، در سخنانی در تشریح "وضعیت ملت آمریکا" گفت: «یک مهاجر با استفاده از سیستمی چنین ناکارا می‌تواند شمار بسیار زیادی از خویشاوندان بسیار دور خود را نیز به آمریکا بیاورد.»

به گزارش خبرگزاری آلمان تقریبا هر خانواده آمریکا به نوعی با موضوع مهاجرت و قوانین مربوط به آن در ارتباط است؛ قانونی که ترامپ خواستار تغییر آن شده است. حتی خانواده خود ترامپ هم با موضوع مهاجرت همسر و افراد خانواده اش روبه‌‌رو است.
معرفی کامل کشور ایالات متحده آمریکا (United States of America) + تاریخچه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.