ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

دوستی عجیب دختر آمریکایی با یک تمساح چهار متری!

دوستی عجیب دختر آمریکایی با یک تمساح چهار متری!یک دانشجوی آمریکایی در مراسم فارغ‌التحصیلی‌اش با یک تمساح چهار متری عکس یادگاری گرفت و او را یکی از بهترین دوستانش خواند.

مکنزی نولند، دانشجوی رشته شیلات و حیات وحش دانشگاه تگزاس است که روز جمعه فارغ‌التحصیل شد. او برای این مراسم به یک مرکز نگهداری در شهر بومانت تگزاس رفت که خانه ۴۵۰ تمساح، کروکودیل و سایر خزندگان است.

ستاره این مراسم "تکس بزرگ"، تمساح غول پیکری بود که در سال ۲۰۱۶ وارد این مرکز شد. او به دلیل این که عادت کرده بود از انسان‌ها غذا بگیرد، به دردسری برای قایق‌های محلی تبدیل شده بود.

مکنزی از ماه مه که به مرکز نگداری ملحق شد، رابطه ویژه‌ای را با تکس شروع کرد. او می‌گوید وقتی که برای غذا دادن وارد استخر محل نگهداری این تمساح می‌شود، نام او را صدا می‌کند یا برایش دست تکان می‌دهد، تمساح می‌فهمد و واکنش نشان می‌دهد.دوستی عجیب دختر آمریکایی با یک تمساح چهار متری!
نولند ۲۱ ساله در نبراسکا بزرگ شده، جایی که مردم به طور عادی با تمساح‌ها روبرو نمی‌شوند. او در رابطه با علاقه‌اش به حیات وحش گفت: "من از بچگی همیشه مارها را از روی زمین برمی‌داشتم، حیوانات را می‌‎گرفتم، با بقیه بچه‌ها صحبت می‌کردم و به آن‌ها آموزش می‌دادم."
دوستی عجیب دختر آمریکایی با یک تمساح چهار متری!
او می‌خواست عکس مراسم فارغ‌التحصیلی‌اش تصویری از کاری باشد که تابستان‌ها انجام می‌داد: "از وقتی که او (تمساح) با ما است، همیشه شخصیتش را نشان داده است. تمساح‌ها موجوادت فوق‌العاده‌ایند و تمام آن‌ها آدمخوار نیستند!"

مکنزی نولند امیدوار است که پس از فارغ‌التحصیلی هم بتواند به کار مرتبط با حیات وحش ادامه دهد: "می‌خواهم با حیوانات مشغول باشم و به جامعه در مورد آن‌ها آموزش بدهم."
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.