ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پَرِش گوزن باعث سقوط هلیکوپتر شد!

 پَرِش گوزن باعث سقوط هلیکوپتر شد!هلی‌کوپتر یک تیم تحقیقاتی در ایالت یوتا بر اثر پرش یک گوزن و برخورد آن به پروانه عقب هلی‌کوپتر سقوط کرد و دو سرنشین آن مجروح شدند.

تلویزیون مجازی KUTV متعلق به شبکه سی‌بی‌اس آمریکا روز سه‌شنبه 13 فوریه 2018 به نقل از صفحه فیسبوک مدیر دپارتمان جستجو و نجات شهرستان واساچ ایالت یوتا آمریکا گزارش کرد این هلی‌کوپتر زمانی سقوط کرد که سرنشینان آن یک گوزن را تعقیب کرده و تلاش کرده‌اند با انداختن تور روی آن، این گوزن را به منطقه دیگری منتقل کنند تا زیست‌شناسان بتوانند روی آن مطالعه کنند.

هلی‌کوپتر تیم استرالیایی که می‌کوشید گوزن را به دام بیاندازد بر اثر برخورد گوزن با پروانه عقب آن سقوط کرد. هر دو سرنشین هلی‌کوپتر دچار جراحات سطحی شدند ولی گوزن کشته شد.

تونیا کیفر مدیر بخش حفاظت از منابع طبیعی حیات وحش در شمال شرقی یوتا گفت که این حادثه بررسی و تغییرات لازم در دستورالعمل‌ها برای جلوگیری از وقوع دوباره این گونه حوادث لحاظ خواهد شد. پَرِش گوزن باعث سقوط هلیکوپتر شد! پَرِش گوزن باعث سقوط هلیکوپتر شد! پَرِش گوزن باعث سقوط هلیکوپتر شد! پَرِش گوزن باعث سقوط هلیکوپتر شد!
منبع : usatoday.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.