ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

یک زن به عنوان شهردار شبانه نیویورک استخدام شد

یک زن به عنوان شهردار شبانه نیویورک استخدام شدپس از آمستردام ، لندن و پاریس حال کلانشهر نیویورک هم اقدام به استخدام شهردار شبانه کرده است. وظیفه او بیش از هر چیز هماهنگ کردن ارتباطات و همکاری کلوب‌های شبانه، بارها و کافه‌ها با دستگاه اداری شهرداری است.یه زن با سمت شهردار شبانه نیویورک استخدام شد
آریل پالیتز به مقام شهردار شبانه نیویورک منصوب شده است. به این ترتیب نیویورک نیز مانند آمستردام، لندن و پاریس در زمره کلانشهرهایی قرار می‌گیرد که از شهرداری شبانه برخوردارند.

بیل دبلازیو، شهردار نیویورک هنگام اعلام این خبر و معرفی خانم پالیتز تصریح کرد که این شهردار شبانه نیازهای و دغدغه‌های هنرمندان، موزیسین‌ها، صاحبان کافه‌ها، بارها و کلوب‌های شبانه و همچنین ساکنان مناطق گوناگون را خوب درک می‌کند.

شهرداری نیویورک این پست جدید را ایجاد کرده تا بتواند قوانین مربوط به بارها و کلوب‌ها را بهبود بخشد و همچنین به عنوان میانجی میان صاحبان این اماکن و ساکنان منطقه میانجیگری کند.

آریل پاریتز خود در بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۴ صاحب کلوب "سوترا" در منهتن نیویورک بود و در آن دوران نیز به مدت سه سال در شورای محل عضویت داشت.

او از آن زمان به این سو به شرکت‌هایی که قصد دارند در عرصه "زندگی و تفریحات شبانه" در نیویورک سرمایه‌گذاری کنند یا پروژه‌هایی انجام دهند، مشاوره می‌دهد.

پاریتز در گفت‌وگویی با روزنامه نیویورک اذعان داشته که همواره در زندگی‌اش انسانی شب‌نشین بوده است.

به نوشته نیویورک تایمز درآمد سالانه شهردار شبانه نیویورک بر ۱۳۰ هزار دلار بالغ شده و همچنین قرار است که بودجه‌ای بالغ بر ۳۰۰ هزار دلار به بخش او اختصاص یابد.

ایده‌ی ایجاد پست شهردار شبانه به شهر آمستردام در هلند برمی‌گردد که در سال ۲۰۱۲ اقدام به این کار کرد.

شهرهای پاریس و لندن نیز به دنبال آمستردام مقامی تحت عنوان شهردار شبانه ایجاد کردند تا وظیفه‌ی هماهنگ کردن بارها، کافه‌ها، کلوب‌های شبانه و غیره با دستگاه اداری و سیاسی را انجام دهد. شهرداری برلین، پایتخت آلمان نیز در فکر ایجاد چنین پستی بوده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.