ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

زن آمریکایی، 9 عضو خانواده‌اش را در یک تفریح از دست داد!

زن آمریکایی، 9 عضو خانواده‌اش را در یک تفریح از دست داد!سانحه غرق شدن یک قایق تفریحی در ایالت میسوری آمریکا که ۱۷ قربانی بر جای گذاشته همچنان مردم این کشور را در بهت و شگفتی برده است. روز جمعه مشخص شد که ۹ نفر از قربانیان این سانحه اعضای یک خانواده بودند. امروز (۲۰ ژوئیه - ۲۹ تیر) فرماندار میسوری گفت با زنی گفتگو کرده که ۹ عضو خانواده ‌اش در جریان این سانحه غرق شدند.

همزمان رسانه‌های آمریکایی می‌گویند این زن گفته کاپیتان این قایق گفته نیازی به پوشیدن جلیقه نجات نیست. این در حالی است که تصاویر منتشر شده از تلاطم فراوان و مواج بودن آب خبر می‌دهد.

همزمان تحقیقات قضایی درباره شرکت تفریحی مالک این قایق‌ها آغاز شده تا مشخص شود چرا با توجه به نقشه‌های هواشناسی که از نزدیک شدن توفان خبر می‌داده این قایق حاضر به ترک اسکله شده است. پلیس میسوری می‌گوید قربانیان این سانحه از یک سال تا ۷۰ سال سن داشتند.

زنی که ۹ عضو خانواده‌اش را از دست داده به رسانه‌ها گفته: "من فرزندانم، شوهرم، مادر و پدر شوهرم، عمومیم و خواهر شوهرم را از دست دادم... خودم جان به در بردم اما باقی مانده‌ام با این داغ جانکاه."

"کاپیتان به ما گفت نگران نباشید نیازی به جلیقه نجات نیست. به همین دلیل هم هیچ کس سراغ آنها نرفت. کاپیتان به همه گفت فقط سرجای خودمان بنشینیم."

"ما گوش کردیم اما وقتی متوجه شدیم ب جلیقه نجات نیاز داریم که دیگر دیر شده بود. مطمئنم می‌شد افراد بیشتری را نجات داد."

کاپیتان این قایق تفریحی دو منظوره که در خشکی به مینی‌بوس و در آب به قایق تبدیل می‌شد در جریان این سانحه غرق شد.زن آمریکایی، 9 عضو خانواده‌اش را در یک تفریح از دست داد!
سه سال پیش هم یکی از قایق-خودروهای این شرکت در یک سانحه رانندگی با اتوبوسی تصادف کرد و پنج سرنشین آن مجروح شدند
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.