ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

روسیه به دنبال خطوط زیر آبی اینترنت جهانی + برخورد ناوچه بریتانیایی با کشتی جنگی روسیه!

روسیه به دنبال خطوط زیر آبی اینترنت جهانی + برخورد ناوچه بریتانیایی با کشتی جنگی روسیه!یک ناوچه بریتانیایی در دریای شمال و در نزدیکی مرزهای آبی این کشور سایه به سایه یک کشتی جنگی روسیه حرکت کرده است. نیروی دریایی سلطنتی گزارشی منتشر کرده که در روز دوشنبه ناوچه "سنت آلبانز " کشتی جنگی "آدمیرال گورشکوف " را در زمینه "فعالیت‌هایش در محدوده مربوط به امنیت ملی [بریتانیا] " زیر نظر داشته است.

روسیه هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده است. نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا در بیانیه خود نوشته که اخیرا "تردد واحدهای روسی در آب‌های بریتانیا افزایش ناگهانی داشته است. " به تازگی بریتانیا درباره خطر جدیدی از جانب روسیه هشدار داده که خطوط زیر آبی اینترنت را تهدید می‌کند.

پیشتر در همین ماه، استوارت پیچ، از مقام‌های عالی‌رتبه نظامی بریتانیا، گفته بود بریتانیا و ناتو باید به فکر امنیت راه‌های ارتباطی‌اشان باشند.

او هشدار داده بود در صورت قطع یا اختلال در این خطوط اقتصاد "به سرعت و احتمالا فاجعه‌بار " آسیب می‌بیند. کابل‌های اینترنت بر بستر دریاها کشورها و قاره‌ها را به هم وصل می‌کنند.

در بیانیه نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا آمده که ناوچه سنت آلبانز در روز ۲۳ دسامبر ماموریت زیرنظر گرفتن کشتی روس را شروع کرد. این ناوچه در روز ۲۶ دسامبر به سواحل بریتانیا باز خواهد گشت.

گوین ویلیامسون، وزیر دفاع بریتانیا، گفته که "در دفاع از آب‌هایمان شک به خودم راه نداده و هیچ نوع تعرضی را تاب نمی‌آورم. "
بریتانیا کجاست + تاریخچه بریتانیا، نقشه و اقتصاد + نقشه
نیروی دریایی بریتانیا همچنین گفته که در شب کریسمس (یکشنبه ۲۴ دسامبر) ناو دیگری را برای مشایعت یک کشتی جاسوسی روسیه به دریای شمال و کانال انگلستان فرستاده‌اند. روابط روسیه و بریتانیا از زمانی که روسیه شبه‌جزیره کریمه را در سال ۲۰۱۴ ضمیمه خاکش کرد، پرتنش بوده است.
منبع : theguardian.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.