ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

دعوا در متروی لندن، با گاز گرفتن گوش خاتمه یافت!!

دعوا در متروی لندن، با گاز گرفتن گوش خاتمه یافت!!مرد جوانی که در متروی لندن با صدای بلند تلفنی صحبت می‌کرد، مورد حمله یک مرد میانسال قرار گرفت. مرد از خطر جست اما دوست او در این درگیری با گوش مجروح به بیمارستان منتقل شد. پلیس در پی فرد مهاجم است.

روز جمعه (۱۵ دسامبر / ۲۴ آذر) روزنامه گاردین خبری منتشر کرد که به یکی از اخبار داغ صفحه حوادث رسانه‌ها در اروپا بدل شد: اعتراض یک مرد میانسال به مرد جوانی که با صدای بلند تلفنی صحبت می‌کرد به درگیری انجامید.

مرد میانسال قصد داشت گوش مرد جوان را گاز بگیرد، اما بر حسب تصادف گوش جوان ۲۴ ساله‌ای که همراه "خاطی" بود، بین دندان‌های فرد مهاجم گیر کرد.دعوا در متروی لندن، با گاز گرفتن گوش خاتمه یافت!!
مرد ۲۴ ساله با زخمی عمیق در گوش به بیمارستان منتقل می‌شود. مهاجم گریخته و پلیس با عکس‌هایی که دوربین مترو برداشته، در پی مرد "گازگیر" است.
دعوا در متروی لندن، با گاز گرفتن گوش خاتمه یافت!!
در یک نظرسنجی که در حاشیه این خبر در وبسایت آلمانی‌زبان اشپیگل آنلاین انجام شده، اکثریت نظردهندگان گفته‌اند که با گازگرفتن موافق نیستند اما این اقدام درس عبرت خوبی برای فردی است که در یک مکان عمومی با صدای بلند تلفن می‌کنند و اعصاب دیگران را خرد می‌کنند.

اتفاقات مشابه

در برخی کشورها برای مهاجمان در اتفاقات مشابه مجازات‌های سنگینی اعمال می‌شود، اما در برخی دیگر از نقاط جهان، "گازگیر" مجازات نمی‌شود.

آخرین نمونه‌ای که مجازات سنگینی درپی داشت و رسانه‌ای شد، در تونس رخ داد. رئیس باشگاه اسپرانس تونس در جریان یک مسابقه از شدت عصبانیت به داور هجوم برد، او را کتک زد و گوشش را گاز گرفت.

رئیس باشگاه علاوه بر پرداخت جریمه‌ای نقدی معادل ۱۳ هزار دلار، برای همیشه از فعالیت ورزشی محروم شد.
منبع : theguardian.com
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.