ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

داستان عجیب مرگ دختر جوان 22 ساله!

داستان عجیب مرگ دختر جوان 22 ساله!یک زن جوان بریتانیایی که گویی نزدیکی مرگ به او الهام شده بود، چند روز پیش از مرگش با نوشتن پیامی در صفحه فیسبوکش با دوستانش خداحافظی کرد و چند روز بعد جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه الکترونیکی روزنامه مترو، مولی هورتون دختر جوان 22 ساله بریتانیایی چند روز پیش از مرگش با انتشار تصویری از خود روی صفحه فیس‌بوکش نوشت " شب بخیر دنیا، من رفتنی هستم".داستان عجیب مرگ دختر جوان 22 ساله!
مولی هورتون (Mollie Horton) چند روز پس از انتشار این پیام، در 31 ژانویه 2018 جان خود را از دست داد. پلیس می‌گوید که او به مرگ طبیعی درگذشته و هیچ نشانه‌ای که دال بر خودکشی یا قتل او باشد، یافت نشده است. این موضوع خیلی‌ها را به این باور رساند که خبر مرگ این دختر جوان به او الهام شده بود.

پلیس بریتانیا گفت هیچ دلیلی وجود ندارد که درباره درگذشت مولی هورتون شبهه ایجاد کند و مرگ او به عنوان یک مرگ طبیعی ثبت شد. مولی هورتون مادر یک دختر سه‌ساله بود که در منطقه میلفورد هافن در استان ولز غربی بریتانیا زندگی می‌کرد.

سخنگوی پلیس محلی گفت که پس از آنکه دوستان مولی هورتون از طولانی شدن غیبت او ابراز نگرانی کرده بودند، افسران پلیس کوشیدند با او تماس بگیرند ولی با جسد بی‌جان این زن جوان 22 ساله مواجه شدند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.