ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

با هیولای مشهور کشور اوکراین آشنا شوید / مردی که یک اسب را دوش می گیرد و راه می رود!

با هیولای مشهور کشور اوکراین آشنا شوید / مردی که یک اسب را دوش می گیرد و راه می رود!دمیتری خلادژی (Dmytro Khaladzhi)، قوی‌ترین مرد اکراین کسی‌ست که تاکنون 63 نوع توانایی‌ فوق العاده برای خود ثبت کرده، است. دمیتری توانست به عنوان قوی‌ترین مرد جهان در کتاب "گینس" شناخته شود. این مرد قوی که لقب «هرکول» به خود گرفت ، 38 سال سن دارد و اهل اوکراین است.
از دیمیتری ویدیوهایی منتشر شد که او یک اسب بزرگ را بر دوش خود بلند می‌کند و راه می رود. این مرد قوی همچنین دو خودرو را همزمان از حرکت کردن باز می دارد.
Dmytro Khaladzhi
در ویدیویی که از این مرد قوی در شبکه یوتیوب پخش شده، او پایه چوبی شبیه به پایه برق را بر پشتش حمل می‌کند و سپس شماری از افراد از دو طرف به این پایه فشار می‌آورد تا بر دوشش بشکند.
او همچنین یک میله فلزی را میان دو فک خود با دندان‌های خود می گیرد و سپس با دستان خود آن را فشار می دهد و می پیچاند و خم می‌کند.

از کارهای دیگر این مرد قوی چند خودرو را را بلند یا چپ می‌کند و مشاهده شده چند خودرو به صف کشیده از روی جسم او عبور می کنند.

دمیتری قادر است که 410 کیلو گرام وزن را بلند ‌کند. او در فیلمی در اوکراین به عنوان قهرمان داستان این فیلم نقش ایفا کرده است.

این فیلم به زندگی یک قهرمان اوکراینی دیگری مانند وی به نام "فرتساک ایوان فدروویچ" که در اوایل قرن بیستم در این کشور مشهور شده بود، می پردازد.
فرتساک ایوان فدروویچ
«فرتساک ایوان فدروویچ» در سال 1899 در اوکراین به دنیا آمد سال 1970 در سن 71 سالگی در همان کشور وفات یافت.

اما دیمتری از خیلی جنبه‌ها از قهرمان پیشین قوی‌تر است.
معرفی کامل کشور اوکراین (Ukraine) / از تاریخچه تا اقتصاد + نقشه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.