ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصاویر گران قیمت‌ترین کامیون مـــاک (Mack) جهان را تماشا کنید

تصاویر گران قیمت‌ترین کامیون مـــاک (Mack) جهان را تماشا کنیدشرکت ماک گرانترین کامیون ساخت خود را به یکی از سلاطین مالزی تحویل داد. سلطان ابراهیم، سلطان ایالت جوهور واقع در جنوب مالزی طی مراسم ویژه‌ای در شهر بریزبین استرالیا کامیون ماک سفارشی خود را در سال 2015 تحویل گرفت.
گرانترین کامیون
ساخت این کامیون در کارخانه ماک در جنوب غرب بریزبین استرالیا بیش از یک سال به طول انجامیده است و گفته می‌شود که این کامیون گرانترین کامیون ماک جهان است.
گرانترین کامیون
به درخواست سلطان ایالت جوهور در این کامیون امکانات و تجهیزات بسیار زیادی تعبیه شده است که از آن جمله می‌توان به سیستم دوربین‌های مدار بسته شش دوربینه، دو دستگاه تلویزیون تخت، آشپزخانه با دکور سنگی، باربکیو، تخت دو نفره و صندلی‌های طلادوزی شده اشاره کرد.
گرانترین کامیون
شرکت ماک در خصوص قیمت نهایی این کامیون اظهار نظری نکرده است اما گفته می‌شود که ارزش آن از کامیون ماک سفارشی رکورددار قبلی با بهای 481 هزار دلار /32,227,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) بیشتر است.

سلطان ایالت جوهور به هنگام تحویل گرفتن این کامیون گفت که به آرزوی خود رسیده است و از نتیجه کار بسیار راضی است.تصاویر گران قیمت‌ترین کامیون مـــاک (Mack) جهان را تماشا کنیدتصاویر گران قیمت‌ترین کامیون مـــاک (Mack) جهان را تماشا کنیدتصاویر گران قیمت‌ترین کامیون مـــاک (Mack) جهان را تماشا کنید
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.