ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قدرت کامیون مسابقه ای کاماز روسیه را ببینید

قدرت کامیون مسابقه ای کاماز روسیه را ببینیدخودروها و تجهیزات مختلف ساخت روسیه بدلیل آب و هوای بسیار سرد این کشور بسیار مستحکم و نیرومند هستند، یکی از این وسایل ساخت روسیه کامیون مشهور کاماز است. شرکت روسی کاماز در مسابقات مختلف جهانی بسیار موفق عمل کرده است. اخیراً شرکت اتریشی ردبول که نوشیدنی های انرژی زا تولید می کند در ویدئوی تماشایی، توانایی‌های مشهورترین محصول این برند را نشان می‌دهد.
در ویدیویی که ردبول اخیراً منتشر کرد، یک دستگاه کامیون 4326 کاماز که رانندگی آن را ادوارد نیکولایف به عهده دارد، با حرکت در برف و یخ، توانایی‌های خود را به نمایش می‌گذارد. در ادامه‌ی این فیلم کوتاه، شاهد پرش کامیون به طول ۳۵ متر و فرود آن از ارتفاعی بیش از ۳ متر روی سطح برفی هستیم.
قدرت کامیون مسابقه ای کاماز روسیه را ببینید
کاماز در ۱۷ دوره از مسابقات مشهور رالی داکار توانست در ۱۳ دوره آن به مقام قهرمانی رسیده‌اند. تیم کاماز در سال ۲۰۱۷ نیز با مدل 4326 به رانندگی ادوارد نیکولایف، بر سکوی اول رالی داکار ایستاد.
قدرت کامیون مسابقه ای کاماز روسیه را ببینید
موتور کامیون 4326 کاماز، ۸ سیلندر دیزلی با آرایش V است که ۱۶.۲ لیتر حجم دارد و قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار فراهم می‌کند. این مدل برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، حدود ۱۱.۵ ثانیه زمان می‌برد و نهایت سرعت ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت در اختیار می‌گذارد. این آمار برای کامیونی که بیش از ۱۰.۵ تن وزن دارد، باورنکردنی است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.