گسترش چشمگیر خدمات پس از فروش دایملر بنز در ایران
آموزش نیروهای شبکه خدمات پس از فروش توسط دایملر، از رویکردهای اخیر شرکت ستاره ایران است.مدیرعامل شرکت ستاره ایران همزمان با امضای قرار داد ایران خودرو و بنزدر حوزه خودروهای تجاری گفت: با ايجاد آمادگي در شبكه خدمات پس از فروش و آموزش نيروها، خدمات گارانتي و پس از فروش ارتقا پیدا می کند.
غلامرضا رزازی افزود: قطعات يدكي مورد نياز خريداري شده و تا پايان سال نيز خريد بيش از يك و نيم ميليون دلار /100,500,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) قطعه از شركت مادر پيش بيني شده است. كليه نمايندگي ها نیز بايد با استانداردها و ساختار دايملر هماهنگ باشند.
وي با بيان اين كه هم اكنون 10نمايندگي در مراكز استان ها درحال فعاليت هستند، اظهار كرد: توسعه كمي نمايندگي ها در سراسر كشور و مراكز استان ها از اهداف ستاره ايران است كه با افزايش عرضه محصول به بازار محقق خواهد شد.
مديرعامل ستاره ايران تصريح كرد: با از سرگيري همكاري ها ميان ستاره ايران و دايملر پس از برجام، فروش و خدمات پس از فروش محصولات دايملر در بخش سواري به صورت انحصاري در اختيار شركت ستاره ايران قرار گرفت و قرارداد و تفاهم نامه برای تولید و فروش نیز در سال گذشته به امضا رسید
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت
تازهها
اجاره هیلتی، راه حلی مقرون به صرفه و ایدهآل برای پروژههای شما
ارزان ترین دوچرخه ۲۶ بازار (لیست قیمت جدید)
مقایسه ساید بای ساید اسنوا با ایکس ویژن (کدام یخچال بهتر است؟)
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
در انتخاب بهترین تشویقی گربه به چه مواردی توجه کنیم
مقایسه گوشی a54 با a34 (کدام گوشی بهتر است؟)
اندروید باکس چیست و چه مزایایی دارد؟ (راهنمای خرید اندروید باکس)
بهترین پاوربانک 1403 (معرفی 10 مدل پرفروش)
شاهد کاغذی
*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.