ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کامیونی لوکس با امکانات یک هتل مجلل

کامیونی لوکس با امکانات یک هتل مجللتیونر لهستانی کارلکس دیزاین در همکاری با گروه صنعتی "اتوکونتنر"، یک کامیون را به یک مدل لوکس، تجملاتی و منحصر به فرد تبدیل کرده‌‌اند.

این کامیون به در این زمان خود بسیار تاثیرگذار و ظاهر شده و می‌تواند حس راحتی و آرامش را به مخاطبان و کاربران القاء کند.

شاید در نگاه اول استفاده از مواد درجه یک، روشنایی محیط، نورپردازی مناسب، محفظه بار و تلویزیون‌های بزرگ با کیفیت بالا بیشتر حس لوکس بودن را ذهن تداعی می‌کنند.

گروه کارلکس مواد با کیفیت و بخش‌های لمسی را تهیه کرده و گروه صنعتی اتوکونتنر به تهیه و ساخت بدنه و قسمت‌های سخت درونی می‌پردازد.

تیوتنر کارلکس پیشتر خودروهای بزرگ دیگری را مانند ون‌های بنز را به شکلی کاملا لوکس طراحی کرده است. اما تفاوت زیادی بین این پروژه و دیگر پروژه کارلکس وجود دارد. ون‌های بزرگ طراحی شده توسط کارلکس بیشتر شبیه یک اداره لوکس طراحی شده‌اند، اما این کامیون مخصوص کسانی است که سفرهای جاده‌‌ای را در حد فوق لوکس، راحت و تجملاتی دوست دارند.

این یک خانه لوکس در جایی دور از خانه است که باعث می‌شود در یک سفر طولانی خسته‌ نشوید.کامیونی لوکس با امکانات یک هتل مجللکامیونی لوکس با امکانات یک هتل مجللکامیونی لوکس با امکانات یک هتل مجللکامیونی لوکس با امکانات یک هتل مجلل
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.