ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

کامیون جدید ماک (Mack) رونمایی شد!

کامیون جدید ماک (Mack) رونمایی شد!ویدیویی بسیار تماشایی از رونمایی کامیون ماک آنتم 64 تی با نام کامل (Mack Anthem 64T 70inch MP8 505C Sleeper) که در نمایشگاه خودروهای سنگین کانادا رونمایی شد را در وب سایت فایندز مشاهده یا دانلود نمایید :
ماک، حدود ۱۱۷ سال در ساخت انواع کامیون و کشنده سابقه دارد و از این نظر، فراتر از بازیگران اصلی عرصه‌ی خودروسازی دنیا است. با این حساب، بازاری که در آن فعالیت می‌کند، به‌خوبی می‌شناسد. با نگاهی دقیق‌تر به جزئیات آنتم، می‌توان پی برد که این محصول جدید، شبیه یک هتل لوکس متحرک است و شباهتی به کشنده‌های دیگر این شرکت یا سایر برندها ندارد. بدنه‌ی خارجی آنتم به گونه‌ای طراحی شده است تا مصرف سوخت را به حداقل رساند و نسبت به محصولات فعلی، یک جهش بسیار خوب در زمینه‌ی آیرودینامیک باشد.
این کامیون توانایی تولید 505 اسب بخار قدرت و 1860 lb.ft گشتاور را دارد و فاصله بین چرخ های آن نیز 250 اینچ می باشد. همچنین این کامیون بسیار زیبا از جعبه دنده 12 سرعته دستی، اتوماتیک بهره می برد.
در بخش داخلی نیز، ماک سنگ تمام گذاشته و همه‌ی بخش‌ها را مجدداً طراحی کرده است تا تمامی کلیدهای کنترل‌ و دستگیره‌های ضروری در دسترس راننده باشند. نگهدارنده لیوان و بخش مربوط به قرار دادن وسایل، اکنون ساده‌تر در دسترس هستند؛ همچنین کنترل‌های مربوط به سیستم تهویه هوا، گرم‌کننده و خنک‌کننده، ترمز دستی و دنده اکنون به صندلی راننده نزدیک‌تر هستند. راهنمای کنترل کروز و کنترل کشش نیز با لیزر روی آن‌ها حکاکی شده است تا به‌سادگی پاک نشوند و دوام بالایی داشته باشند.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.