ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ممنوعیت حمل تبلت برای مسافران ترکیش ایرلاین

ممنوعیت حمل تبلت برای مسافران ترکیش ایرلاینتصمیم کشورهای آمریکا و بریتانیا در ممنوعیت حمل کامپیوترهای کوچک شخصی و تبلتهای مسافران چندین شرکت هواپیمایی فعال در کشورهای مسلمان از جمله ترکیش ایرلاین به داخل کابین هواپیما که به مقاصد این کشورها پرواز می کنند، واکنش ترکیه را درپی داشته است.
معرفی شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین Turkish Airlines + درآمد و تاریخچه
بلیت پرواز آمریکا در تهران نایاب شد!
حسین موفتوگلو، سخنگوی وزارت خارجه ترکیه گفت: «همه تلاش خود را خواهیم کرد تا فرودگاه آتاترک استانبول از این ممنوعیت خارج شود. در حال حاضر مذاکراتی با مقامات آمریکایی و بریتانیایی در جریان است.»

شرکتهای هواپیمایی ترکیش ایرلاین و یا امارات روزانه پروازهای زیادی به مقاصد ایالات متحده و بریتانیا دارند. این ممنوعیت می تواند از تعداد مسافران آنها بکاهد و ضرر قابل توجهی را متوجه این کمپانی ها کند.

تیم کلارک، مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی امارات گفت: «امیدوارم که بتوانیم این مشکل را حل کنیم و دولت ایالات متحده اجازه دهد این ممنوعیت سبکتر شود. این ممنوعیت شامل چندین کشور خاص و فرودگاههای آنها می شود و اصلا متوجه نمی شوم که چرا نباید در همه جای دنیا اعمال شود.»

کمپانی هواپیمایی امارات برای مقابله با این ممنوعیت خدماتی رایگان برای مسافران از جمله بسته بندی آنها از زمان آغاز پرواز را در نظر گرفته است. شرکت هواپیمایی اردن نیز با توییتی از مسافران خواسته دوازده ساعت از کامپیوتر استفاده نکنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.