ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز یک مسافر را بزور از هواپیما پیاده کرد

شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز یک مسافر را بزور از هواپیما پیاده کردفیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد ماموران، یک مسافر را که در شیکاگو سوار هواپیمای شرکت یونایتد شده بود، به‌زور پیاده می‌کنند.

در این فیلم که آدرا بریجز روی توییتر منتشر کرده است، دیده می‌شود که ماموران مردی را به زور از صندلی‌اش در یک هواپیما بیرون می‌کشند و بعد او را از دو دستش روی راهروی هواپیما می‌کشند و بیرون می‌برند.

شرکت هواپیمایی یونایتد در یک توییت، اطلاعیه مدیرعامل این شرکت را منتشر کرده است که در آن پوزش خواسته و گفته است که در این باره بررسی می‌کند.

این ماجرا روز یک‌شنبه اتفاق افتاده است. شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز یک مسافر را بزور از هواپیما پیاده کرد
فیلم ۵۰ ثانیه‌ای که جیز انسپچ در توییتر منتشر کرده است، تا کنون چند ده هزار بار بازتوییت شده است.

این کاربر که فیلم را توییت کرده، در شرح آن‌چه گذشت نوشته است: شرکت یونایتد بلیت اضافه بر تعداد صندلی‌ها فروخته بود و درخواست کرد چهار نفر از ما داوطلب شوند تا صندلی‌شان را به پرسنلی بدهند که لازم بود فردا به محل کارشان برسند. هیچ‌کس داوطلب نشد و یونایتد تصمیم گرفت خودش انتخاب کند. آنها یک پزشک آسیایی‌تبار و همسرش را انتخاب کردند."

آقای انسپچ اضافه کرده است که این پزشک هم باید فردا در بیمارستان حاضر می‌شده است و به همین خاطر حاضر نشد داوطلب شود: "ده دقیقه بعد این پزشک با صورت خون‌آلود دوان‌دوان به داخل هواپیما برگشت، به صندلی‌اش چنگ می‌زد و فریاد می‌زد من باید بروم خانه."

آدرا بریجز هم که از زاویه دیگری فیلمی از این ماجرا در فیس‌بوکش گذاشته است، نوشته است که شرکت یونایتد به طور تصادفی عده‌ای را برای پیاده‌کردن از این پرواز انتخاب کرده بود ولی مسافری که در تصویر دیده می‌شود به زور پیاده می‌کنند، گفته است پزشک است و فردا باید سر کار برود.

شرکت هواپیمایی یونایتد در بیانیه‌ای به بی‌بی‌سی گفته است که بلیت‌های این پرواز شماره ۳۴۱۱، از شیکاگو به لویی‌ویل، اضافه بر صندلی فروخته شده بوده است و "وقتی تیم ما از مسافران خواست که داوطلب شوند تا با پرواز دیگری بروند، یکی از مشتری‌ها حاضر نشد داوطلبانه از هواپیما پیاده شود و از ماموران انتظامی خواسته شد بیایند."

اسکار مونز، مدیرعامل شرکت یونایتد، در بیانیه‌ای که روی توییتر این شرکت منتشر شد، گفته است: "برای همه ما این‌جا در یونایتد، این یک واقعه ناراحت‌کننده است. من بابت این‌که باید این مشتری‌ها را در پرواز دیگری جا می‌دادیم، پوزش می‌خواهم. تیم ما دارد به طور فوری با مقام‌ها همکاری می‌کند و خودمان هم بررسی مفصلی می‌کنیم که چه اتفاقی افتاده است. ما هم‌چنین با این مسافر تماس می‌گیریم تا مستقیم با خودش حرف بزنیم و به این وضعیت بپردازیم و آن را حل کنیم."
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.