ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصاویر جشنواره مردگان در کامبوج را ببینید

تصاویر جشنواره مردگان در کامبوج را ببینیدمردم کامبوج روز چهارشنبه ۲۰ سپتامبر در آخرین روز از مراسمی که به جشنواره مردگان مشهور است، دور هم جمع شدند تا برای روح آن دسته از اعضای خانواده خود که درگذشته اند، دعا کرده و به یاد آنها غذا پخش کنند.

در این روز همچنین صدها نفر به جنوب پنوم پن، پایتخت این کشور آمدند تا قبل از اهدای برنج و غذاهای مختلف به راهبان پرستشگاه «ویهیار پریاه»، تماشاگر مسابقه‌ای باشند که برای اسب سواران و بوفالو سواران ترتیب داده شده بود.

جشنواره مردگان برای ادای احترام به درگذشتگان، هرساله به مدت دو هفته برگزار می شود و در پانزدهمین روز از دهمین ماه تقویم خمری به پایان می رسد. در پایان این مراسم، کامبوجی‌ها برای رسیدن به موفقیت و رفاه دعا می کنند.

این جشنواره پس از پایان حکومت خمرهای سرخ در کامبوج که طی سالهای ۱۹۷۵ تا ۱۹۷۹ میلادی قدرت را در این کشور در دست داشتند، به رویدادی مهم در این کشور تبدیل شده است.

در جریان حکومت ۴ ساله خمرهای سرخ، حدود یک سوم از جمعیت کامبوج (۲.۲ میلیون نفر) اعدام شده و یا زیر شکنجه و یا از گرسنگی جان باختند.تصاویر جشنواره مردگان در کامبوج را ببینیدتصاویر جشنواره مردگان در کامبوج را ببینیدتصاویر جشنواره مردگان در کامبوج را ببینیدتصاویر جشنواره مردگان در کامبوج را ببینیدتصاویر جشنواره مردگان در کامبوج را ببینیدتصاویر جشنواره مردگان در کامبوج را ببینیدتصاویر جشنواره مردگان در کامبوج را ببینیدتصاویر جشنواره مردگان در کامبوج را ببینید
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.