ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

آخرین خبرها از تجاوز جنسی به 7 دانش آموز دبیرستان غیرانتفاعی غرب تهران

آخرین خبرها از تجاوز جنسی به 7 دانش آموز دبیرستان غیرانتفاعی غرب تهرانرئیس سازمان پزشکی قانونی در خصوص ماجرای آزار و اذیت 7 دانش‌آموز در مدرسه‌ای در غرب تهران گفت:‌هیچ کدام از آنها ادعایی در خصوص تجاوز فیزیکی نداشتند و فقط معاینات روانشناختی بر روی آنها انجام شد.

احمد شجاعی در حاشیه شصت و دومین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی در جمع خبرنگاران در خصوص آزار و اذیت دانش‌ آموزان مدرسه‌ای در غرب تهران و مراحل معاینات پزشکی قانونی در این مورد اظهار داشت: در این موضوع 7 دانش‌آموز معرفی شدند؛ ولی با توجه به اینکه هیچ کدام از آنها ادعایی در خصوص تجاوز فیزیکی نداشتند معاینه جسمانی انجام نشد و تنها همکاران من در پزشکی قانونی معاینات روانشناختی را روی آنها انجام دادند.

رئیس سازمان پزشکی قانونی تصریح کرد: پس از انجام این معاینات اغلب این دانش‌آموزان سالم تشخیص داده شدند و فقط در دو نفر مشکلات روانشناختی دیده شد.

شجاعی در خصوص معاینات سازمان پزشکی قانونی بر روی ناظم این مدرسه خاطرنشان کرد: ناظم این مدرسه برای انجام تست‌های شخصیت و روانشناختی معرفی شد که تا این لحظه و طی آزمایشات اولیه مشکل خاصی در وی دیده نشد.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.