ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

دعوای دو همسایه بر سر شاخه های درخت، فاجعه آفرید

دعوای دو همسایه بر سر شاخه های درخت، فاجعه آفریددرگیری دو همسایه به خاطر شاخه های هرس شده درختان توسط شهرداری به قتل مردی سالخورده و زخمی شدن همسرش ختم شد. چهارشنبه هفته گذشته بود که مأموران پلیس در جریان وقوع یک حادثه هولناک قرار گرفتند.

خبرهای اولیه از صحنه جنایت حکایت از آن داشت که بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌ ۱۱۳ بازار از درگیری خونین دو همسایه با خبر شده است.

همین تلفن و تماس مأموران باعث شد تا بازپرس جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شوند.

تیم جنایی در محل حادثه که ساختمانی مسکونی بود با جسد مرد سالخورده‌ای روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

مأموران با مدیریت بازپرس جنایی تهران بررسی صحنه جنایت را آغاز کردند و نخستین بررسی‌ها نشان داد مقتول دقایقی قبل با مرد ۴۰‌ساله‌ای که همسایه‌شان بوده درگیر شده است.

مشخص شد به خاطر گذاشتن شاخه های درختان که توسط ماموران شهرداری هرس شده بود درگیری مرگباری رقم زده‌ شده و در جریان آن مرد ۴۰‌ساله با چاقو مرد سالخورده را به قتل رسانده و همسرش را زخمی کرده است.

صبح امروز بود که متهم برای تمدید و صدور قرار به شعبه بازپرسی انتقال یافت و به بازپرس مرادی گفت: من به آنها گفتم که آشغال هایشان را جلوی خانه من نگذارند اما آنها گوش نکردند و اعصاب من خرد شد.

وی ادامه داد: به همین دلیل با چاقویی که از آشپزخانه برداشته بودم آنها را زخمی کردم و پیرمرد نیز در جا فوت شد اما پیرزن به بیمارستان رفت و نجات پیدا کرد.

در انتهای این جلسه توسط بازپرس برای متهم قرار قانونی صادر شد و او در اختیار ماموران آگاهی برای انجام تحقیقات تکمیلی قرار گرفت.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.