ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

سه سارق مسلح منازل لوکس زعفرانیه دستگیر شدند

سه سارق مسلح منازل لوکس زعفرانیه دستگیر شدندسه سارق مسلح منزل با کشف کلت کمری با ٦ فشنگ جنگی و گاز اشک آور توسط کلانتری ١٢٢ دربند دستگیر شدند. سرهنگ محمدباقر قدم‌زاده با اشاره به این موضوع گفت: ساعت ٢٣:٠٠ مورخه ٩٦/١٢/٩ در محله زعفرانیه مامورین تیم عملیاتی کلانتری دربند در حین گشت‌زنی در داخل کوچه به ٣ نفر که داخل کوچه در حال پرسه زنی بوده مشکوک شده و پس از بررسی مشخص شد نامبردگان قصد سرقت مسلحانه و به عنف از منازل بالای شهر را دارند ولی قبل از هر اقدامی زمینگیر شدند. از این سارقین یک قبضه کلت کمری و ٦ عدد فشنگ جنگی و دو عددگاز اشک آور و چند قبضه چاقو و حکم ورود به منزل جعلی، دستکش، نوار چسب و اقلام دیگر کشف و ضبط شد.

متهمین پس از دستگیری معترف شدند که قصد سرقت مسلحانه از منزل را داشته اند که با هوشیاری مامورین زمین گیر شده اند. متهمین با تشکیل پرونده جهت ادامه تحقیقات تحویل پلیس آگاهی شدند.

با توجه به تدابیر سردار فرماندهی فاتب در ایّام نزدیک به عید تیم‌های عملیاتی محسوس و غیرمحسوس کلانتری‌ها در ساعات پیک سرقت جهت پیشگیری از سرقت‌های به عنف و خشن تشکیل و با آموزش لازم در خصوص چهره زنی و نحوه شناسایی افراد مسأله دار اجازه هر گونه اقدامی رو به افراد سودجو و مجرم نخواهند داد و هوشیاری مردم در اعلام موارد مشکوک به پلیس بسیار کارساز خواهد بود.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.