ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

ماجرای مرگ مشکوک مرد جوان در یک پانسیون در خیابان لاله تهران

ماجرای مرگ مشکوک مرد جوان در یک پانسیون در خیابان لاله تهرانجسد مرد جوانی که متعفن شده و حدود هفت روز از مرگش می‌گذشت، در یک پانسیون کشف شد. شامگاه چهارم فروردین سال جاری مأموران کلانتری 120 سیدخندان در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند یک مرد جوان در یک پانسیون در خیابان لاله به کام مرگ فرورفته است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل کشف جسد حاضر شدند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که ساکنان پانسیون با استشمام بوی تعفن از یک اتاق به مقابل در اتاق مراجعه کرده و به دلیل عدم پاسخگویی ساکن آن، پس از شکستن در به اتاق وارد شده و با جسد مرد جوان مواجه شده بودند.

تیم جنایی با حضور در محل کشف جسد با جسد مرد سی و هفت ساله‌ای مواجه شد که حدود هفت روز از مرگ وی می‌گذشت، با بررسی بیشتر مشخص شد روی سر این مرد جراحتی قرار دارد اما کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند این جراحت باعث مرگ وی نشده است همچنین در داخل اتاق چاقو و قمه کشف شد.

تحقیقات تکمیلی نشان داد این مرد چند روز در پانسیون سکونت داشته و پیک موتوری بوده است همچنین قرص برنج خارجی داخل اتاق کشف شد که کارآگاهان این احتمال را دادند متوفی دست به خودکشی زده باشد اما با توجه به خونی که روی لباسهای وی وجود داشت و احتمال می‌رفت ناشی از درگیری باشد، جسد متوفی برای بررسی بیشتر و تعیین علت دقیق مرگ با دستور بازپرس امور جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.