ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جزئیات آتش سوزی در بازار تهران منتشر شد

جزئیات آتش سوزی در بازار تهران منتشر شدسخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد با توجه به پایان عملیات اطفای حریق در بازار تمامی واحدها بجز یک ماشین احتیاطی از محل به ایستگاه‌های خود مراجعت کرده‌اند. جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: حوالی ساعت یک و سی دقیقه بامداد خبر ایجاد حریق در یکی از پاساژهای محدوده بازار واقع در خیابان 15 خرداد به سازمان اطلاع داده شده که واحدهای نزدیک به محل حادثه سریعا به محل مراجعه کردند و در بررسی‌های اولیه متوجه شدند مواد قابل اشتغال موجود در 100 باب مغازه این پاساژ که عمدتا پارچه و منسوجات بود در خطر شعله‌ها قرار دارد که می‌توانند منجر به گسترش آتش در منطقه باشند.
ملکی درباره تعداد ایستگاه‌های مشارکت کننده در این عملیات نیز به خبرنگار ما گفت: مواد سوختنی موجود در واحدهای تجاری باعث شده بود که به سرعت هر سه طبقه پاساژ مذکور شعله ور شده باشد از این رو به دلیل وسعت عملیات و همچنین احتمال گسترش آتش سوزی در بخش‌های دیگر منطقه از 7 ایستگاه آتش نشانی استفاده شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: هماهنگی نیروهای عملیاتی در منطقه و همچنین دقت عمل در مهار آتش عاملی بود که نهایتا باعث شد ساعت 10 صبح امروز شعله‌ها خاموش و عملیات لکه‌گیری هم کاملا به پایان رسیده باشد از این رو که اکنون با پایان یافتن عملیات کلیه نیروها بجز یک خودروی آتش نشانی که برای احتیاط در منطقه حاضر است باقی به ایستگاه‌های خود بازگشتند.آتش سوزی در بازار تهران 100 باب مغازه را سوزاند!
سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: این حادثه خوشبختانه هیچ خسارت جانی درپی نداشته و سه نگهبان حاضر در پاساژ به سلامت از محل آتش سوزی خارج شده‌اند اما درباره وسعت خسارات مالی هنوز نمی‌توان اظهار نظر کرد و مسئولان مربوطه در روزهای آتی اطلاع رسانی شفافی در این زمینه خواهند داشت.

ملکی تاکید کرد: با درنظر گرفتن فرسوده بودن بافت منطقه بازار لازم است در زمینه ایجاد سیستم‌های اطفاء‌ و اعلام حریق منطقه دقت عمل بیشتری داشته باشیم هرچند بازسازی و نوسازی سیم‌کشی‌های حجر‌ه‌ها و فروشگاه‌ها غیرقابل اجتناب خواهد بود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.