ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

باند توزیع مواد مخدر در میدان انقلاب تهران منهدم شد

باند توزیع مواد مخدر در میدان انقلاب تهران منهدم شدباند دو نفره توزیع مواد مخدر در محدوده میدان انقلاب و خیابان‌های اطراف شناسایی و منهدم شد. رئیس کلانتری 148 انقلاب با اعلام این خبر گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مبارزه با مواد مخدر این کلانتری در خصوص خرده فروشان مواد مخدر، مشخص شد که 2 توزیع کننده مواد مخدر با همدستی یکدیگر اقدام به نگهداری و فروش مواد مخدر می کنند و این امر به تجمع معتادان منجر شده است.

وی ادامه داد: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنها صادر شد و بلافاصله تیمی از ماموران برای تحقیقات به محل پاتوق های متهمان اعزام شدند.

سرهنگ پیمان لطیفی گفت: پس از چند شبانه روز تحقیقات و بررسی های انجام شده مخفیگاه متهمان در محدوده جمالزاده شناسایی شد با حکم قضایی ماموران به محل اختفای آنها اعزام شدند.

وی افزود: طی یک عملیات ضربتی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل یک کیلو و 700 گرم تریاک کشف شد و هر دو متهم برای بازجویی به کلانتری منتقل شدند.

رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب گفت: متهمان در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ شدند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.