ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

خانه‌ی لوکس و اتومبیل مرسدس بنز با پول دزدی! / سارق 22 ساله تهرانی دستگیر شد

خانه‌ی لوکس و اتومبیل مرسدس بنز با پول دزدی! / سارق 22 ساله تهرانی دستگیر شدسارق 22 ساله‌ای که با درآمد حاصل از سرقت، سوئیت لوکسی را در نیاوران اجاره کرده و برای تعطیلات عید یک دستگاه بنز خریداری کرده بود در عملیات ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد. در حاشیه طرح دستگیری سارقان و زورگیران توسط ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ، آنچه در صف دستگیرشدگان و همچنین اموال مکشوفه از آنها به چشم می‌خورد یک دستگاه بنز سفید رنگ بود که صاحب آن پسر جوان 22 ساله‌ای بود که کارش سرقت از سوپر پروتئین‌ها بود.

برپایه این گزارش، این پسر جوان با درآمدی که از سرقت به دست می‌آورد یک سوئیت لوکس با اجاره ماهیانه 9 میلیون تومان در اختیار داشت و این خودروی بنز را نیز به صورت لیزینگی خریداری کرده بود.

سارق مورد نظر 100 میلیون تومان به صورت نقد برای خرید این خودروی بنز به فروشنده داده بود و قرار بود مابقی را طی دو قسط بپردازد؛ این سارق بلند پرواز خودروی بنز را برای تعطیلات شب عید خریداری کرده بود.

لازم به ذکر است که این متهم 22 ساله در هنگام فرار از دست ماموران خودش را از ساختمان به پایین پرتاب کرد و به دلیل شکستگی دست در بیمارستان بود.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.