ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

میلیارد مشهور تایلند، حین شکار غیرقانونی دستگیر شد

میلیارد مشهور تایلند، حین شکار غیرقانونی دستگیر شدپلیس تایلند رئیس یکی از بزرگترین شرکت‌های ساختمانی این کشور را به علت شکار در محدوده محافظت‌شده بازداشت کرده است. پلیس تصاویری از پریمچای کارناسوتا منتشر کرده که در آن این میلیاردر سرشناس در حالی که اسلحه شکاری و لاشه یک پلنگ سیاه مقابل او قرار دارد دیده می‌شود.میلیارد مشهور تایلند، حین شکار غیرقانونی دستگیر شد
پلیس جنگل‌بانی همچنین سه مرد دیگر را به همراه سه تفنگ شکاری و ۱۴۳ گلوله در منطقه حفاظت شده پارک ملی سونگایای بازداشت کرده‌ است. گروه‌های حامی حیات وحش در تایلند از این اقدام پلیس قدردانی کرده‌اند.
میلیارد مشهور تایلند، حین شکار غیرقانونی دستگیر شد
آقای کارناسوتا، ۶۳ ساله، مالک یکی از بزرگترین شرکت‌های ساختمانی تایلندی-ایتالیایی است.فرودگاه سوارنابومی بانکوک و قطار هوایی پایتخت از پروژه‌های بزرگی است که شرکت او در احداث آنها مشارکت داشته است.

این میلیاردر سرشناس و سه همراه او که گمان می‌رود ملیت‌های تایلندی- ایتالیایی داشته باشند، امروز (سه شنبه ششم فوریه) پس از دو روز بازداشت با سپردن وثیقه آزاد شده‌اند. به گزارش خبرگزاری فرانسه، سازمان جنگل‌بانی تایلند گفته آنها باید برای پاسخ‌گویی به اتهام شکار غیرقانونی و در اختیار داشتن لاشه یک گونه در معرض خطر پاسخ دهند.
منبع : BBC - Bangkok Post
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.