ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بحران بزرگ در تسلا / ضرر 710 میلیون دلاری تسلا برای تاخیر در تحویل خودروها

بحران بزرگ در تسلا / ضرر 710 میلیون دلاری تسلا برای تاخیر در تحویل خودروهادر حالی که تسلا با ثبت حدود ۷۱۰ میلیون دلار زیان در سه ماه اول سال جاری میلادی رکورد تازه‌ای در زیان‌دهی ثبت کرد، ایلان ماسک‌، مدیر شرکت می‌گوید این کارخانه در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ به سوددهی خواهد رسید.

تراز منفی در حساب‌های تسلا خبر تازه‌ای نیست و با وجود زیان‌ده بودن شرکت اعتماد سرمایه‌گذاران و سهام‌داران به این کارخانه آن قدر زیاد است که تسلا همچنان ارزشی معادل ۵۱ میلیارد دلار دارد که تقریبا معادل با جنرال موتورز،‌ بزرگترین خودروساز آمریکا است.بحران بزرگ در تسلا / ضرر 710 میلیون دلاری تسلا برای تاخیر در تحویل خودروها
تسلا پس از عرضه دو مدل لوکس، مدل ارزان‌تر ۳ را به بازار عرضه کرد که با استقبال بسیار زیاد خریداران روبرو شد و بیش از ۴۵۰ هزار نفر آن را پیش‌خرید کردند. مشکلات کارخانه زمانی شروع شد که نتوانست طبق برنامه این ماشین‌ها را تولید کرده و به دست مشتری برساند.

تسلا ابتدا قرار بود تا پایان سال گذشته میلادی ظرفیت تولید را به پنج هزار دستگاه در هفته برساند. بعد از عملی نشدن این وعده، ظرفیت تولید به دو هزار و ۵۰۰ دستگاه کاهش یافت. تسلا حالا اعلام کرده به این هدف هم نرسیده و در هفته آخر ماه آوریل تنها دو هزار و ۲۷۰ دستگاه ماشین ساخته است.

ایلان ماسک می‌گوید اشتباه کارخانه اتوماسیون بیش از حد بوده و شرکت در حال اصلاح خط تولید است. همین باعث بی‌اعتمادی بخشی از سرمایه‌گذاران شده است. هفته پیش پس از اینکه ایلان ماسک با برخوردی تند از پاسخ دادن به سوالاتی درباره وضعیت مالی شرکت طفره رفت، ارزش سهام تسلا حدود پنج درصد کاهش یافت.

با این حال آقای ماسک نوسان در ارزش سهام شرکت را موقتی خوانده و می‌گوید سرمایه‌گذاران باید با نگاهی بلندمدت موفقیت تسلا را ارزیابی کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.