ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تسلا برای دومین بار، عرضه مدل 3 را به تاخیر انداخت

تسلا برای دومین بار، عرضه مدل 3 را به تاخیر انداختتسلا برای دومین بار اعلام کرده قادر نیست مدل ۳ را طبق وعده‌ای که داده بود تولید کند. ابتدا قرار بود این کارخانه تا ابتدای زمستان هر هفته پنج هزار دستگاه مدل ۳ تولید کند. اما در پاییز با اقرار به مشکلاتی در تولید، رسیدن به این هدف را به بهار موکول کرد. حالا کارخانه اعلام کرده که تا بهار می‌تواند تنها ۲۵۰۰ ماشین در هفته بسازد و برای رسیدن به پنج هزار دستگاه باید تا تابستان صبر کرد.

برای مقایسه، یک کارخانه خودروسازی مدرن در دو شیفت کاری می‌تواند تا روزانه هزار دستگاه خودرو تولید کند.

مدل ۳، خودروی الکتریکی ارزان‌تر تسلا است و موفقیتش در بازار، آینده کارخانه را تضمین میکند. تسلا می‌گوید برای این ماشین ۳۵ هزار دلاری /2,380,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) تاکنون نزدیک ۵۰۰ هزار سفارش دریافت کرده است.

اعلام این تاخیر باعث شد ارزش سهام کارخانه برای مدتی کاهش یابد اما این کاهش ماندگار نبود. تسلا هنوز به سوددهی نرسیده است و مجبور شده است برای افزایش ظرفیت و کیفیت نزدیک به دو میلیارد دلار در شش ماه گذشته هزینه کند.

اگر تسلا نتواند ماشین بیشتری تولید کند، درآمدش کاهش خواهد یافت و این نگرانی وجود دارد که مشکل کمبود نقدینگی‌اش به یک بحران تبدیل شود. اگرچه تحلیلگران می‌گویند هدف‌گذاری تازه کارخانه واقع‌بینانه‌تر است و همین باعث اطمینان بیشتر سرمایه‌گذاران شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.