ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نابغه آمریکایی به دنبال پول میلیاردرهای سعودی ست!

نابغه آمریکایی به دنبال پول میلیاردرهای سعودی ست!ایلان ماسک، مدیر تسلا می‌گوید پول لازم برای خارج کردن این کارخانه از بازار بورس را از طریق صندوق سرمایه‌گذاری عربستان سعودی تامین خواهد کرد.
سرمایه‌گذاران تِسلا از ایلان ماسک به خاطر تصمیم عجیبش شکایت کردند
بنیانگذار خودروساز الکتریکی دو هفته پیش در یک توییت اعلام کرد پول لازم برای خرید همه سهام به قیمتی بالاتر از قیمت روز بازار و خصوصی کردن تسلا را فراهم کرده است. این خبر بازار را به شدت متلاطم کرد و برای ساعاتی قیمت سهام تسلا به شدت افزایش یافت.

برخی از سرمایه‌گذاران که در این نوسان ضرر کرده بودند آقای ماسک را به فریب بازار متهم کردند و از او به دادگاه شکایت کردند.

آقای ماسک هفته گذشته در نوشته‌ای در وبلاگ خود توضیح داد که چند بار با نمایندگان صندوق سرمایه‌گذاری عربستان درباره خصوصی کردن تسلا گفتگو کرده است. این صندوق پنج درصد از سهام تسلا را در اختیار دارد.

آقای ماسک که مالک بیست درصد سهام تسلا است توضیح داده که مدیر صندوق سرمایه‌گذاری "حمایت خود را از اعلام کرده است." مدیر تسلا همچنین می‌گوید برای خرید همه سهام پول بسیار کمتری از هفتاد میلیارد دلار که در اخبار پیش‌بینی شده بود لازم است.

با این حال روزنامه نیویورک تایمز از قول دو منبع که در جریان این گفت‌وگو‌ها بودند گزارش داده که صندوق سرمایه‌گذاری عربستان هنوز آماده پرداخت پول نیست.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.