ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سرمایه‌گذاران تِسلا از ایلان ماسک به خاطر تصمیم عجیبش شکایت کردند

سرمایه‌گذاران تِسلا از ایلان ماسک به خاطر تصمیم عجیبش شکایت کردندتصمیم ایلان ماسک، بنیان‌گذار کارخانه تسلا، برای بیرون کشیدن این شرکت از بازار بورس باعث شد تعدادی از سرمایه‌گذاران از او به دادگاه شکایت کنند.

ایلان ماسک که مالک یک پنجم تسلا است، هفته گذشته در یک توییت اعلام کرد ممکن است در معامله‌ای به ارزش ۷۲ میلیارد دلار بقیه سهام تسلا را بخرد و این شرکت را خصوصی کند. او البته درباره اینکه این پول را چطور تامین خواهد کرد توضیحی نداد.

ایلان ماسک هیچوقت رابطه خوبی با بازار بورس نداشته و معتقد است توجه به بالا و پایین رفتن لحظه‌ای ارزش سهام باعث می‌شود این شرکت نتواند بر اهداف بلند مدت خود تمرکز کند.

ایلان ماسک به طور مشخص رابطه بسیار بدی با کارگزارانی دارد که در بورس از فروش استقراضی درآمد کسب می‌کنند. این کارگزاران با پیش‌بینی کاهش ارزش سهام یک شرکت، این سهام را قرض می‌گیرند و در بازار می‌فروشند و پس از پایین آمدن قیمت دوباره آن را می‌خرند و به صاحبش پس می‌دهند.

اعلام خرید سهام تسلا توسط آقای ماسک باعث افزایش ناگهانی قیمت سهام شرکت شد و باعث شد کارگزاران فروش استقراضی میلیون‌ها دلار ضرر کنند. آنها در شکایت خود به دادگاه می‌گویند آقای ماسک عمدا برای ضرر رساندن به آنها این کار را کرده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.