ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خودروی نماینده مجلس خوزستان به رگبار بسته شد!

خودروی نماینده مجلس خوزستان به رگبار بسته شد!خودروی یکی از نمایندگان مجلس در استان خوزستان به رگبار بسته شد. به گفته برخی مقام ها این حادثه "تروریستی" نبوده است.

طبق گزارش‌ها، فرد یا افراد ناشناس شب گذشته، پنجشنبه ۱۶ فروردین، به خودروی مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در استان خوزستان تیراندازی کردند و سپس گریختند. در این تیراندازی‌ها کسی آسیب ندیده است. یک مقام پلیس شادگان گفته است دو مهاجم شناسایی شده‌اند.خودروی نماینده مجلس خوزستان به رگبار بسته شد!
فرج سعیدی نیا، فرمانده پلیس شادگان گفته است افراد ناشناس "در پی اختلاف با صاحب منزلی که نماینده مجلس در آن بوده اقدام به تیراندازی به سمت خودروهای پارک شده می‌کنند که تعدادی تیر به دو دستگاه خودروی همراهان نماینده که در محل پارک شده بود، اصابت کرد."

پیشتر استاندار خوزستان به خبرگزاری مجلس ایران گفته بود "به احتمال زیاد" این تیراندازی "به خاطر مسایل شخصی" بوده و ربطی به اعتراض‌های اخیر در این استان ندارد.

مجید ناصری‌نژاد هم گفته است در این حادثه به خودروی شخصی او و بخشدار و سایر مسئولان همراه تیراندازی شد. او گفته است مهاجمان "خودروی بنده را می‌شناخته و به صورت تعمدی آن را مورد شلیک گلوله قرار داده‌اند."

این نماینده مجلس، "رقابت‌های انتخاباتی، فتنه‌های محلی و اقدامات ضد انقلاب" را از جمله دلایل احتمالی این تیراندازی نام برده است.

آقای ناصری‌نژاد مدعی شده "در چند مدت اخیر عده‌ای از افراد به دنبال ایجاد ناامنی در خوزستان هستند."

او از فراوانی سلاح در این استان انتقاد کرده و گفته است حمل سلاح آن هم از سوی جوانان کم سن و سال در خوزستان خطرساز است و مردم با این وضعیت احساس امنیت نمی‌کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.