ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جزئیات سقوط هواپیمای CL۶۰ میلیاردر ترک در کردستان منتشر شد

جزئیات سقوط هواپیمای CL۶۰ میلیاردر ترک در کردستان منتشر شد مسئولان امداد محلی در استان چهارمحال و بختیاری می‌گویند اجساد ۱۱ سرنشین هواپیمای ترکیه‌ای که دیروز یکشنبه ۲۰ اسفند در این استان سقوط کرد پیدا شده است.

رضا ظاهری، معاون امداد هلال احمر استان به خبرگزاری ایرنا گفت که پس از ۱۵ ساعت عملیات جست‌وجو و با یافتن آخرین جسد، عملیات امداد و نجات در کوهستان هلن، محل سقوط هواپیما به پایان رسیده است. به گفته آقای ظاهری تمام اجساد "به منطقه دورک اناری منتقل شده و آماده انتقال به پزشکی قانونی برای انجام تشریفات قانونی است".

این مسئول هلال احمر استان می‌گوید جسد ۳ نفر از ۱۱ سرنشین هواپیما به دلیل سوختگی قابل شناسایی نیست. پیشتر هم مسئولان اورژانس گفته بودند که برای شناسایی اجساد نیاز به آزمایش دی‌ان‌ای است.

پیشتر اعلام شده بود که جعبه سیاه این هواپیما هم پیدا شده است. به گفته یکی از معاونان استاندار چهارمحال و بختیاری "قرار است به زودی نمایندگانی از کشور ترکیه همراه با خانواده قربانیان وارد فرودگاه شهرکرد شوند".

هواپیمای شخصی متعلق به شرکت باشاران ترکیه یکشنبه عصر در ارتفاعات جنوب شهرکرد سقوط کرد.

مینا باشاران، دختر حسین باشاران، سرمایه‌دار ترکیه‌ای که با هفت دوستش برای جشن پیش از ازدواج به امارات متحده عربی رفته بودند، مسافران این هواپیما بودند. خلبان و دو خدمه پرواز هم زن بودند که در این سانحه کشته شدند. این هواپیما از شارجه در امارات به مقصد استانبول در حرکت بود.

رسانه‌های ایران به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری گزارش کرده‌اند که خلبان به علت بروز مشکل فنی درخواست کاهش ارتفاع کرده و در حین کاهش ارتفاع در حدود ۳۲ هزار پایی ضمن افت شدید سرعت، هواپیما از صفحه رادار محو شده است.

وزارت خارجه ایران در بیانیه‌ای کوتاه "تاسف عمیق" خود را از این حادثه اعلام کرده است.

ایرنا به نقل از مقام‌های محلی گزارش داده است که این هواپیما در کوه‌ هلن در منطقه مشایخ کیارشهر سقوط کرده است. کوه هلن در حدود ۱۰۰ کیلومتری جنوب شهرکرد، مرکز استان واقع شده است.جزئیات سقوط هواپیمای CL۶۰ میلیاردر ترک در کردستان منتشر شدجزئیات سقوط هواپیمای CL۶۰ میلیاردر ترک در کردستان منتشر شدجزئیات سقوط هواپیمای CL۶۰ میلیاردر ترک در کردستان منتشر شدجزئیات سقوط هواپیمای CL۶۰ میلیاردر ترک در کردستان منتشر شد
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.