ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

متهم اصلی تجاوز به زنان در ایرانشهر بازداشت شد

متهم اصلی تجاوز به زنان در ایرانشهر بازداشت شدفرماندۀ انتظامی سیستان و بلوچستان روز پنج‌شنبه اعلام کرد که متهم اصلی پروندۀ تجاوز به عنف در ایرانشهر دستگیر شده است.

محمد قنبری گفت: «با تلاش شبانه‌روزی و تحقیقات گسترده و اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی، متهم اصلی پرونده تجاوز به عنف در ایرانشهر دستگیر شد.» او افزود که پیش از این دو متهم دیگر دستگیر شده بودند و به زودی جزئیات دربارۀ دستگیری عامل اصلی نیز اعلام می‌شود و تلاش برای دستگیری متهم چهارم همچنان ادامه دارد.

اخبار مربوط به تجاوز به زنان در جنوب شرق ایران پس از آن در سراسر این کشور منتشر شد که مولوی محمد طیب ملازهی، امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در جریان خطبه‌های نماز عید فطر از ربوده شدن ۴۱ دختر و تجاوز به آنها در این شهرستان خبر داد.

پس از انتشار این خبر، موجی از اعتراضات مردمی در ایرانشهر روی داد و حتی شماری از معترضان توسط نیروهای دولتی دستگیر شدند.

در جریان یکی از این اعتراضات، مردمِ خشمگین داروخانه‌ای را به آتش کشیدند که گفته می‌شد متعلق به پدر یکی از مظنونان این پرونده بوده که از اعضای ارشد سپاه نیز محسوب می‌شده است.

آمار رسمی شمار قربانیان این تجاوزها تا کنون اعلام نشده است و منبع اعلام آمارِ ۴۱ نفر نیز یکی از دستگیرشدگانی بوده که به خانواده یکی از قربانیان دربارۀ این تخلف اعتراف کرده است.

پیش از این مقامات قضایی ایران اعلام کرده بودند که چهار تن از متهمان این پرونده را شناسایی کرده و تحت تعقیب قرار داده‌اند و در همان زمان، محمد خانی دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر از دستگیری «عامل اصلی» خبر داده بود.

مقامات ایران تجاوز به ۴۱ دختر را رد کرده‌اند و بر این موضوع تاکید دارند که این پرونده تنها سه شاکی دارد.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.