ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مرگ دختر 8 ماهه پاکدشتی در پی سرقت یک دستگاه پراید

مرگ دختر 8 ماهه پاکدشتی در پی سرقت یک دستگاه پرایدبه گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران، جسد بنیتای ۸ ماهه که توسط سارقان خودرو ربوده شده بود در توابع پاکدشت پیدا شده است.

ماجرای ربودن بنیتا از روز پنج شنبه گذشته در منطقه مشیریه تهران آغاز شد. پدر این کودک پس از خارج کردن پرایدش از پارکینگ و درحالی که خودرو روشن بوده برای بستن در پارکینگ اقدام می کند که در همین لحظات سارق خودرو را که «بنیتا» نیز در آن بود می رباید.مرگ دختر 8 ماهه پاکدشتی در پی سرقت یک دستگاه پراید
به گزاری ایسنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی، پلیس سرانجام موفق به شناسایی دو نفر شد که در ربودن این خودرو دخالت داشته اند.

نفر اول در محل سکونتش در پاکدشت دستگیر شد و در اظهاراتش به سرقت خودرو و ربودن کودک توسط یکی از دوستانش اعتراف کرده و گفته است در همان ساعات اولیه سرقت، بهمراه همدستش خودرو و کودک را به پاکدشت منتقل و بعد از همدیگر جدا شده اند.

پلیس سپس سارق دوم را که دارای سوابق کیفری است و به تازگی از زندان آزاد شده، دستیگر کرد. وی به پلیس گفته است که ساعاتی پس از سرقت، خودرو و نوزاد هشت ماهه را در یکی از خیابان های پاکدشت رها کرده و هیچ اطلاعای از سرنوشت کودک ندارد.

سرانجام کارآگاهان با مراجعه به نشانی اعلام شده از سوی سارق، با پیکر بی جان این کودک مواجه شدند.

خبرگزاری میزان به نقل از یک منبع آگاه نوشته است که با توجه محل قرار گرفتن خودرو که زیر آفتاب بوده و شیشه ها خودرو هم بالا بوده است احتمالا این کودک به علت گرما، گرسنگی و تشنگی جان سپرده است.

رحیم علیش پور دادستان پاکدشت به واحد مرکزی خبر گفته است از آنجایی که متهم ادعا می کند وقتی خودرو را رها کرده هنوز بنیتا زنده بوده است، جسد بنیتا برای معاینات پزشکی و بررسی علت تامه مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.