ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

زلزله 7.3 ریشتری در ایران، 141 کشته برجای گذاشت

زلزله 7.3 ریشتری در ایران، 141 کشته برجای گذاشتزلزله‌ای به بزرگی هفت و سه دهم بخش‌های وسیعی از شمال شرقی عراق و غرب ایران را لرزانده و باعث مرگ بیش از ۱۴۰ نفر شده است.

آمار اعلام شده کشته ها در ایران از زمان وقوع زلزله به تدریج درحال افزایش بوده و تازه ترین رقم حکایت از مرگ ۱۴۱ دارد. مقام های کردستان عراق می گویند که حداقل ۴ نفر در آنجا کشته و حداقل ۵۰ نفر زخمی شده اند.

گفته می شود آمار خسارات و کشته ها به خصوص در سرپل ذهاب در استان کرمانشاه بالا باشد. نماینده سرپل ذهاب گفته است که بعضی از بیماران و پرسنل تنها بیمارستان شهر زیر آوار مدفون شده اند.

خبرگزاری فارس هم به نقل از مقام ها می نویسد که تنها بیمارستان سرپل ذهاب به شدت تخریب شده و برق ندارد.

بهنام سعیدی معاون پیش‌بینی و پیشگیری و سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور آمار کشته ها را ۱۴۱ و مجروحان را ۱۶۸۳ نفر اعلام کرد.

خبرگزاری ایلنا گزارش می دهد که تاکنون ۹۷ نفر سرپل ذهاب، ۴ نفر ازگله، ۳ نفر گهواره، ۱۳ نفر کرند، ۹ نفر ثلاث‌باباجانی، ۱۳ نفر اسلام‌آباد غرب و ۲ نفر در قصر شیرین جان خود را از دست داده‌اند.

همچنین تنها بیمارستان شهرستان سرپل ذهاب پس از وقوع زلزله به‌طور کامل تخریب‌شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی وقوع زلزله ۷.۲ ریشتری در کرمانشاه، شهرهای سرپل ذهاب، ازگله و قصر شیرین لرزیدند و پس‌لرزه‌ها در این شهرها ادامه دارد.
سرپل ذهاب
شهروندان در این شهرها به خیابان‌ها آمده و در بوستان‌های شهر به سر می‌برند.
سرپل ذهاب
تعداد مجروحان در شهرستان سرپل ذهاب بالا است، نیروهای امدادی به همراه سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی در محل حادثه حضور دارند، مجروحان به شهرهای مجاور اعزام می‌شوند.
به گفته منابع محلی تنها بیمارستان شهر کاملاً تخریب‌شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.