ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جت خصوصی دختر میلیاردر ترک در آسمان شهرکرد سقوط کرد

جت خصوصی دختر میلیاردر ترک در آسمان شهرکرد سقوط کردمینا باشاران دختر حسین باشاران ثروتمند معروف کشور ترکیه که به همراه ۷ دوست خود و دو خلبان زن و یک خدمه زن با جت شخصی برای خداحافظی با دوران مجردی به شهرهای شارجه و دوبی کشور امارات رفته بودند، حین بازگشت به استانبول، بر اثر سقوط هواپیمای شخصی در اطراف شهرکرد در ایران با زندگی خداحافظی کردند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: نیروهای بومی به لاشه هواپیمای ترکیه‌ای رسیدند، تمام اجساد سوخته‌اند، جسد یازده نفر مشخص نیست و برای تشخیص هویت به آزمایش دی‌ان‌ای نیاز است.

دقایقی پس از مشخص شدن هویت جان‌باختگان، صفحه اینستاگرام مینا باشاران پُر از کامنت شد، که نقش کاربران ایرانی به مانند همیشه پُر رنگ بود!

هر چند مقامات ترکیه رسما نام مسافران هواپیما را اعلام نکرده‌اند اما دکتر کرم کینیک رییس هلال احمر ترکیه در توئیتر نام مسافران هواپیما را اعلام کرده که در میان آنها نام مینا باشاران دختر حسین باشاران رییس هیئت مدیره هلدینگ باشاران هم دیده می‌شود. صفحه اینستاگرام خانم باشاران نشان می‌دهد که او پیش از ازدواجش در ماه آینده، به همراه دوستانش برای یک سفر تفریحی به امارات متحده عربی رفته بود.

ایرنا به نقل از مقام‌های محلی گزارش داده است که این هواپیما در کوه‌ هلن در منطقه مشایخ کیارشهر سقوط کرده است. کوه هلن در حدود ۱۰۰ کیلومتری جنوب شهرکرد، مرکز استان واقع شده است.

اسامی هشت مسافر جان‌باخته این حادثه:
مینا باشاران Mina basaran
زینب جُشکون Zeynep coşkun
عایشه آند Ayşe And
بورجو گون دُآار اورفالی Burcu gündoğar urfali
آصلی ایزمیرلی Asli izmirli
لیانا هانانل Liana Hananel
جاسمین باروح Jasmin baruh
سینِم آکای Sinem akay
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.