ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تیراندازی یک پزشک عمومی در بیمارستانی در نیویورک

تیراندازی یک پزشک عمومی در بیمارستانی در نیویورکمهاجم مسلحی که به بیمارستان لبنان در منطقه برانکس نیویورک حمله کرده بود بعد از کشتن یک زن و زخمی کردن ۶ نفر "خودش را کشته است".

آن طور که گزارش شده مهاجم لباس سفیدی چون پزشکان بر تن کرده بوده است.

پلیس هویت مهاجم را هنری بلو ۴۵ ساله اعلام کرده و گفته او پزشک عمومی سابق همین بیمارستان بوده اما در سال ۲۰۱۵ ناچار به استعفاء شده است.

حال ۵ نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است.

تیراندازی حدود ۳ بعدا از ظهر به وقت محلی در برانکس حومه نیویورک روی داد.

بیل دو بلاژیو شهردار نیویورک گفته این تیراندازی اقدامی تروریستی نبوده بلکه برخاسته از درگیریهای کاری در این بیمارستان هزار تختخوابی بوده است.

آقای بلاژیو گفته است این حمله در محیطی که همیشه با مراقبت و تلاش برای آرامش دیگران مرتبط بوده شرایط وحشتناکی به بار آورده است.

کمیسر پلیس جیمز اونیل گفته است این حمله در طبقه شانزدهم بیمارستان شروع شده و تمام قربانی‌ها هم در طبقه شانزده و هفده تیر خورده‌اند.

کمیسر پلیس گفته است مهاجم قصد داشته خود را به اتش بکشد و نهایتا بر اثر جراحاتی که به خود وارد کرده جان داده است.

بر اساس گزارش‌ها اسلحه‌ای که در نزدیکی این ضارب یافته شده تفنگ ام ۱۶بوده است.تیراندازی یک پزشک عمومی در بیمارستانی در نیویورک
لحظاتی بعد از این حمله در شبکه‌های اجتماعی گزارش شد که پزشکان و پرستاران در داخل بیمارستان تلاش کرده‌اند که میان خود و مهاجم سنگربندی کنند.

فلیکس پونو یکی از بیماران در بخش رادیولوژی در حساب توییتر خود نوشته: "ساختمان کاملا بسته شده. وقتی که مامور حفاظت به ما گفت تیراندازی در جریان است من وسط عکس برداری اشعه ایکس بودم ."

گری تریمبل که نامزدش در این بیمارستان کار می‌کند گفته است حفاظت از بیمارستان به درستی انجام نمی‌شود.

آقای تریمبل می‌گوید : "من می توانم از در عقبی همراه با یکی از کارکنان وارد بیمارستان شود. اگر یکی از کارکنان در را باز کند می‌توانم پشت او وارد شوم. به نظر من هر بیمارستانی باید یک پلیس در هر ورودی خود داشته باشد. تنها وقتی که اتفاقی می‌افتد واکنشی نشان می‌دهند."

بیمارستان برانکس-لبنان یک بیمارستان خصوصی و غیرانتفاعی است که ۱۲۰ سال قدمت دارد.

تیراندازی در بیمارستان‌های آمریکا چندان معمول نیست با این همه در چند سال گذشته در چند مورد روی داده است.

در سال ۲۰۱۵ مردی با ورود به بیمارستان بوستون با ذکر نام پزشک قلب بیمارستان به دنبال او گشت و با ورود پزشک او را به ضرب گلوله کشت؛ بعدا مشخص شد مادر ضارب در این بیمارستان بستری بوده است.

در ژوییه ۲۰۱۶ یک مرد مسلح دیگر با تیراندازی در مرکز درمانی فلوریدا یک بیمار زن مسن و یک کارمند بیمارستان را کشت؛ بعدا گفته شد مظنون دچار بیماری روانی بوده است.

در ژوییه سال گذشته هم بیماری در بیمارستان برلین پیش از خودکشی یک پزشک را به ضرب گلوله کشت.
منبع : BBC - cnn.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.