ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

هیولای خفته‌ فیسبوک، کارمند سابق خدمات مددکاری بود!

هیولای خفته‌ فیسبوک، کارمند سابق خدمات مددکاری بود!کارآگاهان پلیس در آمریکا می‌گویند جستجو برای یافتن مردی که با شلیک گلوله یک پیرمرد ۷۴ ساله را کشته و تصاویر این قتل را روی فیسبوک منتشر کرده در اوهایو و چهار ایالت مجاور آن در جریان است.

استیو استیونز، مظنون به قتل، در ویدئوی دیگری که روی شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر کرده مدعی شده ۱۳ قتل دیگر را هم مرتکب شده است و شاید کسان دیگری را هم بکشد.

او روز گذشته (یکشنبه ۱۶ آوریل - ۲۷ فروردین) یک پیرمرد ۷۴ ساله را در ظهر عید پاک به ضرب گلوله کشت و متواری شد.

پلیس از ساکنان ایالت‌های اوهایو، ایندیانا، میشیگان، نیویورک و پنسیلوانیا خواسته که هوشیار باشند و در صورت مشاهده این مرد ۳۷ ساله که "قطعا مسلح" است، پلیس را مطلع کنند.

امروز (دوشنبه) پلیس همچنین برای دریافت هرگونه اطلاعاتی درباره محل اقامت استیو استیونز ۵۰ هزار دلار جایزه انتخاب کرد.

پلیس کلیولند این مرد آفریقایی‌تبار را دارای مشخصاتی چون ۱۹۰ سانتیمتر قد، ۱۱۰ کیلوگرم وزن و احتمالا با خودروی فورد فیوژن سفید رنگی که شماره پلاک آن هم شناسایی شده، معرفی کرده است. هیولای خفته‌ فیسبوک، کارمند سابق خدمات مددکاری بود!
کلوین ویلیامز، رئیس پلیس کلیولند، به خبرنگاران گفته مظنون مجوز حمل سلاح داشته و "بدون شک مسلح" است.

در همین ارتباط، ۹ مدرسه در شهر فلادلفیا امروز در پی دریافت اخباری مرتبط با حضور این مظنون متورای در حوالی آنها، تحت محاصره پلیس قرار گرفتند و برای ساعاتی قرق شدند.

سیگنال‌های دریافت شده از تلفن همراه آقای استیونز آخرین بار عصر یکشنبه در ایالت پنسیلوانیا ردیابی شده است.

او دیروز (یکشنبه) با گرفتن اسلحه کمری به سوی پدربزرگ ۷۴ ساله‌ای که ۹ فرزند دارد ابتدا از او خواست که نام یک زن را رو به دوربین بگوید و سپس در ویدئویی که گفته می‌شود بعد از وقوع قتل بروی فیسبوک منتشر شده، صدای آقای استیونز شنیده می‎شود که می‌گوید: "(جوی لین) بله، اوست که مسئول سرنوشتی است که الان برای تو رقم خواهد خورد."

پلیس بر اساس این ویدئو می‌گوید استیو استیونز احتمالا قربانی خود را به صورت تصادفی انتخاب کرد ه و با آقای گودوین، ۷۴ ساله، رابطه‌ای نداشته است.
هیولای خفته‌ فیسبوک، کارمند سابق خدمات مددکاری بود!
در این ویدئو دیده می‌شود که پیرمرد قربانی لحظاتی پیش از مرگ و در حالی که اسلحه به سمت سر او نشانه رفته، تلاش می‌کند با گرفتن یک کیسه پلاستیکی میان خودش و قاتل حایلی ایجاد کند.

در ویدئو و نوشته‌های دیگری که مظنون در فیسبوک منتشر کرده او دوست دختر سابقش (جوی لین) و مادرش را برای آنچه "مرتکب شده" مقصر می‌داند و می‌گوید "هیولای خفته‌ای" بوده و اکنون بیدار شده است.

دوست دختر سابق این مرد ۳۷ ساله اکنون تحت مراقبت پلیس قرار دارد به رسانه‌های آمریکایی گفته استیو استیونز همیشه با او مهربان بوده و تا آنجایی که او دوست پسر سابقش را می‌شناسد، او آدم رئوفی است.

بنابر گزارش پلیس کلیولند استیو استیونز هیج سابقه جنایی نداشته و پیش‌تر کارمند یک مرکز خدمات مددکاری به کودکان بوده است.
هیولای خفته‌ فیسبوک، کارمند سابق خدمات مددکاری بود!
آقای گادوین لحظاتی قبل از مرگ تلاش کرد با کیسه پلاستیک میان خودش و قاتل "حایلی" ایجاد کند
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.