ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصادف مرگباری که مردم کانادا را شوکه کرد!

تصادف مرگباری که مردم کانادا را شوکه کرد!بر اثر تصادف اتوبوس شامل اعضای یک تیم هاکی روی یخ نوجوانان در استان ساسکاچوآن کانادا، چهارده نفر کشته شدند. این تیم برای برگزاری یک بازی در مرحله حذفی لیگ هاکی استانی عازم شده بود که در یکی از جاده‌های فرعی با یک کامیونت تصادف کرد.

پلیس هنوز رسما اسامی قربانیان این سانحه رانندگی را اعلام نکرده اما در توییتر تیم هاکی هامبلدت برانکوز عکسی از اعضای تیم منتشر شده که ما گذشته و پس از پیروزی این تیم در یکی دیگر از دیدارهایش گرفته شده و اعضای جوان و خندان این تیم را در کنار مربیانشان نشان می‌دهد.تصادف مرگباری که مردم کانادا را شوکه کرد!
پیام‌های تسلیت از سوی مقام‌ها کانادا و آمریکا یکی پشت دیگری در حال انتشار است؛ جاستین ترودو، نخست‌وزیر در توییتر نوشته: "آنچه اکنون بر والدین این نوجوانان می‌گذرد غیرقابل تجسم است."

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا هم در توییتر نوشته که طی تماسی تلفنی با نخست‌وزیر کانادا مراتب تسلیت خود از این "فاجعه غم‌انگیز" را اعلام کرده و با بازماندگان قربانیان ابراز هم‌دردی کرده است.

آن‌طور که گزارش شده این سانحه عصر روز جمعه (ششم آوریل - ۱۷ فروردین) در شمال منطقه تیسدیل استان ساسکاچوآن روی داده است.

پلیس فدرال کانادا (آرسی‌ام‌پی) اعلام کرده با احتساب راننده در مجموع ۲۸ نفر در هنگام اتوبوس در این اتوبوس بوده‌اند که ۱۴ نفر از آنها جان داده‌اند و ۱۴ نفر دیگر هم به بیمارستان منتقل شده اند که حال سه تن از مجروحان وخیم است.

اعضای تیم هاکی روی یخ هامبلدت برانکوز که در لیگ جوانان هاکی استان ساسکاچوآن حضور داشتند برای برگزاری بازی حذفی برابر تیم نیپاوین هاوکز به سوی زمین حریف در حرکت بودند.
تصادف مرگباری که مردم کانادا را شوکه کرد!
دارن اووپ، مدیر تیم نیپاوین هاوکز در واکنش به این سانحه به روزنامه کانادایی گلوب اند میل گفته: "این یک فاجعه است؛ خدای من. خیلی خیلی بد است. دهها پدر و مادر و عمو و خاله اکنون چشم انتظارند که از عزیزان خود خبری دریافت کنند."

مایلز شوملانسکی، پدر یکی از اعضای این تیم هاکی به روزنامه محلی ستار فونیکس ساسکاچوان گفته صحنه تصادف بسیار "دلخراش" بوده است.

"برای بلند کردن اتوبوس جرثقیل آورده بودند."

برای انتقال مجروحان این سانحه از هلی کوپتر استفاده شده است.
منبع : cnn.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.