ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آتش‌سوزی عمدی در یک قهوه خانه در اهواز، جان 11 نفر را گرفت

آتش‌سوزی عمدی در یک قهوه خانه در اهواز، جان 11 نفر را گرفتآتش‌سوزی در یک قهوه خانه در اهواز شماری کشته و زخمی برجای گذاشته است.

در ساعات اولیه بامداد سه شنبه، ١٤ فروردین (٣ آوریل)، یک قهوه‌خانه واقع در بازار کیان اهواز دستخوش آتش سوزی شد و با وجود اعزام نیروهای آتش‌نشانی به محل، دست کم ١٠ نفر در این واقعه جان خود را از دست دادند و چند نفر دیگر از جمله چند تن از ماموران آتش‌نشانی زخمی شدند. به گزارش خبرگزاری‌های داخلی این آتش سوزی دقایقی پس از ساعت ١ بامداد به وقتی محلی آغاز شد.

برخی از منابع خبری تعداد زخمی‌ها ٦ نفر تن و برخی دیگر بیشتر گزارش کرده‌اند. از وضعیت مصدومان نیز گزارش‌های متفاوتی منتشر شده است.

خبرگزاری ایسنا اسامی چهارتن از کشته‌شدگان شناسایی شده و شش زخمی این واقعه را انتشار داده اما خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضائیه، تعداد جان‌باختگان آتش‌سوزی قهوه خانه "نوارس" را ١١ نفر و تعداد زخمی‌ها را ١٣ نفر گزارش کرده است.

برخی منابع خبری این آتش‌سوزی را عمدی گزارش کرده‌اند. خبرگزاری میزان گفته است که تا کنون چند مظنون در ارتباط با این حریق دستگیر شده‌اند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفته است که این آتش‌سوزی عمدی است اما امنیتی نیست. همین خبرگزاری به نقل از فرمانده نیروی انتظامی اهواز گزارش کرده که مظنون اصلی پرونده شناسایی شده است.

بعضی دیگر از رسانه‌های خبری ایران گفته‌اند که آتش‌سوزی با پاشیدن بنزین و آتش زدن آن شروع شد و ظاهرا درهای قهوه‌خانه نیز قفل شده بود. به گفته برخی از این رسانه‌ها، عامل این آتش‌سوزی کارگر اخراجی قهوه‌خانه و از نزدیکان مالک این محل بوده است. آنها انگیزه این اقدام را انتقام‌جویی شخصی عنوان کرده‌اند.

وقوع این حریق همزمان با ناآرامی‌های اخیر در منطقه باعث اظهارنظرهای گسترده در شبکه‌های اجتماعی شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.