ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

ماجرای مادری که از فرزندش به خاطر پرداخت هزینه تحصیل شکایت کرد

ماجرای مادری که از فرزندش به خاطر پرداخت هزینه تحصیل شکایت کرددیوان عالی تایوان به نفع مادری رای داد که از فرزندش که اکنون دندانپزشک است، برای عدم اعاده هزینه تحصیل شکایت کرده بود. این مادر ۲۰ سال پیش با فرزندش قراردادی امضاء کرده بود که براساس آن پسر او موظف به بازپرداخت هزینه تحصیلش به مادر خود می شد. به این ترتیب و بنا به تصمیم عالی ترین مرجع قضایی تایوان فرزند دندانپزشک او اکنون موظف به پرداخت ۷۴۴ هزار دلار /45,663,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) به مادرش خواهد بود.

دیوان عالی تایوان رای اولیه دادگاه را علیه این دندانپزشک ۴۱ ساله تائید کرده است. مادر این مرد در دهه ۱۹۹۰ میلادی از همسرش طلاق گرفت و به تنهایی دو فرزند پسر خود را بزرگ کرد.

او که نگران بود در دوران پیری هیچ کدام از فرزندانش از او نگهداری نخواهند کرد در ۲۰ سالگی فرزندانش قراردادی با آنها امضاء رساند که براساس آن پسرانش باید ۶۰ درصد از درآمد خالص خود را به وی پرداخت کنند.ماجرای مادری که از فرزندش به خاطر پرداخت هزینه تحصیل شکایت کرد
این مادر فرزندانش را متهم کرده است که پس از آغاز ارتباط با شرکای زندگی شان او را فراموش کردند. وی هشت سال پیش از فرزندانش به دلیل عدم رعایت مفاد قرارداد امضاء شده شکایت کرد. یکی از پسران او پیش از برگزاری دادگاه با مادرش به توافق رسید اما پرونده فرزند دیگر که دندانپزشک شده بود به دادگاه کشیده شد.

در رای دیوان عالی تایوان آمده است که این دندانپزشک هنگام امضای قرارداد با مادرش بالغ بوده است و اکنون نیز توانایی مالی پرداخت هزینه تعیین شده در قرارداد به مادرش را دارد.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.