ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

برنامه بلندپروازانه تویوتا برای تولید خودروهای جدید منتشر شد

برنامه بلندپروازانه تویوتا برای تولید خودروهای جدید منتشر شدتویوتا با اعلام برنامه‌ای بلندپروازانه گفته است که می‌خواهد تا پایان دهه آینده میلادی نیمی از کل فروش سالانه شرکت، خودروهای هیبرید یا الکتریکی باشد. به این ترتیب تا پایان سال ۲۰۳۰ تویوتا هر سال باید پنج میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو با موتور الکتریکی به بازار عرضه کند.

برای این کار تا هشت سال آینده موتورهای الکتریکی به همه مدل‌های تویوتا و لکسوس اضافه خواهد شد. بزرگترین خودروساز ژاپن در حال حاضر بیش از پنجاه مدل مختلف می‌سازد که نیمی از آنها با قوای محرکه هیبرید عرضه می‌شود.
معرفی کامل شرکت تویوتا / از تاریخچه تا درآمد سالیانه
تویوتا دو سال است برنامه خود را برای حفظ محیط زیست اعلام کرده که در بخشی از آن می‌خواهد تا سال ۲۰۵۰ میزان تولید دی اکسید کربن را در مدل‌هایش ۹۰ درصد کاهش دهد و برای این کار تولید موتورهای درون‌سوز را تا سال ۲۰۴۰ متوقف خواهد کرد.

در چارچوب همین برنامه، تویوتا تا سال ۲۰۲۰ ده مدل جدید به بازار چین عرضه می‌کند که فقط با موتور الکتریکی ساخته خواهد شد. این مدل‌ها بعدا در بازارهای هند، ژاپن، اروپا و آمریکای شمالی هم فروخته می‌شود.

مدیران تویوتا می‌گویند برای ساخت باتری ماشین‌های جدید بیش از ۱۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری می‌کنند. هم‌زمان این کارخانه هفته گذشته اعلام کرد برای ساخت نسل بعدی باتری‌، با پاناسونیک، بزرگترین تولیدکننده باتری خودرو در جهان، هم همکاری می‌کند.

سهم خودروهای الکتریکی از کل بازار خودرو در سال گذشته یک درصد بود. اما پیش بینی می‌شود تا سال ۲۰۳۰ بیست و شش درصد خودروهایی که در بازار فروخته می‌شود موتور الکتریکی داشته باشد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.