ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

عرضه تویوتا GT86 نسخه Blue Edition به بازار اروپا

عرضه تویوتا GT86 نسخه Blue Edition به بازار اروپااواسط سال ۲۰۱۷ تویوتا برای اولین بار نسخه جدید GT86 از سری Club Series را با نامOrang Edition معرفی کرد. این نسخه همانطور که از نامش پیداست با رنگ خاص نارنجی و جعبه دنده دستی و اتوماتیک روانه بازار شده است.
حالا نوبت نسخه جدیدی از تویوتا GT86 در سری Club Series رسیده است که نام آن Blue Edition بوده و برای بازار اروپا درنظر گرفته شده.
GT86
پیشرانه مورد استفاده در تویوتا GT86 Club Series Blue Edition همان پیشرانه استاندارد ۴ سیلندر ۲ لیتری ۲۰۰ اسب بخاری به همراه جعبه دنده ۶ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک است.
معرفی کامل شرکت تویوتا / از تاریخچه تا درآمد سالیانه
تویوتا برای خریداران این نسخه که تنها با رنگ آبی بفروش می رسد، علاوه بر عرضه پکیج Blue Edition یک پکیج ویژه با نام Performance Pack را نیز ارائه می کند.
در نسخه Blue Edition شاهد استفاده از قطعات مختلف نظر اسپویلر جدید، دیفیوزر، آینه های جانبی و جلو پنجره با رنگ مشکی می باشیم. ضمن آنکه در نسخه Perfrmance Pack از رینگ های جدید ۱۷ اینچ آلیاژی مشکی، سیستم تعلیق جدید، کالیپرهای ترمز بزرگ قرمز رنگ Brembo نیز استفاده شده است. در داخل کابین تمامی نسخه ها نیز از پوشش چرم مشکی استفاده شده است. این خودروی کوپه از اولین روز ماه June به فروش خواهد رسید.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.