ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تحولی جدید در شارژ خودروهای برقی، خودروهای تویوتا در کمتر از 3 دقیقه شارژ کامل می شوند

تحولی جدید در شارژ خودروهای برقی، خودروهای تویوتا در کمتر از 3 دقیقه شارژ کامل می شوندبر اساس گزارش رویترز، تويوتا درحال طراحى خودرويى برقى كاملاً جديد براى سال ٢٠٢٢ است. تكنولوژى باترى به كار رفته در اين باترى ها كاملاً نوین خواهد بود.اين خودروهاى جديد تويوتا از باترى هاى جامد استفاده خواهند كرد. در اين تكنولوژى در سلول ها، الكتروليت به جاى اينكه مايع باشد جامد است.

اين باترى ها نه تنها فقط كارايى و سرعت شارژ شدن را افزايش مى دهند، بلكه، نوسانات باترى را نيز كاهش مى دهند. ادعا شده است اين باترى ها در مدت زمان ٢ تا ٣ دقيقه شارژ مى شوند. خودروهای برقی که در بازار تردد می کنند در حال حاضر و در بهترین حالت 20 تا 30 دقیقه نیاز دارند که شارژ کامل شوند و می توانند حداکثر تا 400 کیلومتر را طی کنند

البته يك قاعده كلى وجود دارد كه بايد در نظر گرفت. تا سال ٢٠٢٢ هنوز حدود پنج سال مانده است و زمان زيادى براى ديگر خودروسازان وجود دارد تا بتوانند به تكنولوژى هاى برترى دست يابند.

اين تكنولوژى ممكن است مشكلاتى داشته باشد و از آنجا که هنوز در مقياس تجارى توليد نشده، نمى توان آن را به دقت ارزيابى كرد. همچنين ممكن است اين تكنولوژى فقط بر روى كاغذ بماند و قبل از برداشتن اولين قدم ها براى تولید انبوه از دستور کار خارج شود.هنوز هم توليد خودروى برقى ای كه در مدت زمان بسيار كوتاهى شارژ شود، در حد قول باقى مانده است. اما ظاهرا تكنولوژى كه بتوان با آن به اين هدف دست يافت وجود دارد. حالا باید منتظر ماند و دید که کدام شرکت زودتر از سایرین می تواند چنین تکنولوژی را راهی بازار کرده و گوی سبقت را از سایرین برباید.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.