ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لیموزین 2018 شرکت تویوتا؛ خودرویی برای افراد خاص!

لیموزین 2018 شرکت تویوتا؛ خودرویی برای افراد خاص!شاید برخی طرفداران تویوتا بی خبر باشند اما این خودروساز یک لیموزین فوق لوکس را نیز در سبد محصولات خود دارد.

البته این خودرو صرفا مدلی با نشان L و طراحی تهاجمی تر نیست. تویوتا Century یک لیموزین ژاپنی است که از سال 1967 معرفی شده و به تازگی وارد نسل سوم خود شده است.

تویوتا Century جدید دارای طول 5335 میلی متر، عرض 1930 میلی متر، ارتفاع 1505 میلی متر و فاصله بین دو محور 3090 میلی متر است. علیرغم آن که این خودرو جدیدترین نسل از Century است، تویوتا طراحی نمادین آن را اصلاح کرده و البته ستون C بهتری را نیز برای آن تعبیه کرده است. عناصر مدرنی همچون چراغ های جلوی پروژکتوری سه گانه و LED Array AHS، لنزهای سه بعدی چراغ های عقب و سنسورهایی برای بسته ارتقای ایمنی Safety Sense تویوتا نیز برای این خودرو ارائه می شوند.
آلبوم عکس
TOYOTA CENTURY 2018 :
تصاویر سدان لوکس تویوتا سنچری 2018 #15
تصاویر سدان لوکس تویوتا سنچری 2018 #14
تصاویر سدان لوکس تویوتا سنچری 2018 #13
تصاویر سدان لوکس تویوتا سنچری 2018 #12
تصاویر سدان لوکس تویوتا سنچری 2018 #11
تصاویر سدان لوکس تویوتا سنچری 2018 #10
ادامه
کابین Century جدید دارای تمام عناصر و ویژگی هایی است که در یک لیموزین اروپایی دیده می شود. به عنوان مثال، سرنشینان عقب این خودرو می توانند از صندلی های ماساژور و دارای تهویه، فضای پای بیش تر، پانل LCD چندکاره روی دسته صندلی مرکزی و سیستم صوتی ممتاز 20 بلندگو بهره ببرند. نوع روکش Century از نوع پشمی است چرا که ژاپنی ها پشم را یک اپشن لوکس می دانند. البته روکش چرم نیز به عنوان یک آپشن برای این خودرو موجود است.

موتور V12 نمادین این خودرو با سیستم هیبریدی جدیدی جایگزین شده که شامل موتور 2UR-FSE 5.0 لیتری دمش طبیعی با موتوری برقی است. ادعا می شود این خودرو کم ترین میزان مصرف سوخت در کلاس خود را دارد.
معرفی کامل شرکت تویوتا / از تاریخچه تا درآمد سالیانه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.