ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

توقف تولید تویوتا کمری و کرولا در آینده‌ای نزدیک!

توقف تولید تویوتا کمری و کرولا در آینده‌ای نزدیک!تویوتا پیش‌بینی می‌کند با تغییر رفتار مصرف‌کنندگان، مدل‌های تولید انبوه این شرکت نظیر کمری و کرولا در آینده صنعت خودرو جایی ندارد. سایمون هامفریز، مدیر جدید طراحی تویوتا و لکسوس گفته است که همه‌گیر شدن فن‌آوری‌های خودران، قوای محرکه الکتریکی و استفاده اشتراکی از وسایل نقلیه، نیاز به رانندگی را کمتر می‌کند و ماشین‌ها یا به جعبه‌های چهارچرخ شبیه به هم تبدیل می‌شوند یا ماشین‌هایی خواهند بود که صرفا برای سرعت و مسابقه ساخته می‌شوند.

سایمون هامفریز که ماه گذشته به مدیریت مرکز تحقیق و توسعه تویوتا منصوب شده در شهر ناگویا به خبرنگاران گفت "پر رنگ شدن این دو نگاه کاربردی و احساسی به ماشین ممکن است باعث شود نگاه میانه رفته‌رفته حذف شود."
آلبوم عکس
2018 TOYOTA CAMRY :
تصاویر تویوتا کمری جدید مدل 2018 #23
تصاویر تویوتا کمری جدید مدل 2018 #22
تصاویر تویوتا کمری جدید مدل 2018 #21
تصاویر تویوتا کمری جدید مدل 2018 #20
تصاویر تویوتا کمری جدید مدل 2018 #19
تصاویر تویوتا کمری جدید مدل 2018 #18
ادامه
تویوتا با این نگاه به دنبال راه‌های تازه‌ای برای کسب درآمد از صنعت حمل و نقل است. این شرکت ماه گذشته از کانسپت تازه‌ الکتریکی و خودرانی رونمایی کرد که در حقیقت جعبه‌ای چهار چرخ است و می‌توان آن را به اتوبوس یا مغازه‌ای سیار تبدیل کرد. قرار است آزمایش این کانسپت از سال ۲۰۲۰ آغاز شود.

آقای هامفریز معتقد است امروز طراحی خودرو براساس پیش‌فرض‌هایی است که صد سال قدمت دارد و طراحان همیشه باید ماشینی طراحی کنند که موتوری در جلو دارد و فرمانی در دست راننده است. به گفته او فن‌آوری خودران و قوای محرکه الکتریکی، طراحی خودرو را به طول کامل متحول خواهد کرد و با حذف بخش‌هایی نظیر فرمان، موتور و باک بنزین، فضایی که طراحان در اختیار دارند بیشتر می‌شود و فرصت‌های تازه‌ برای طراحی به وجود خواهد آمد.
معرفی کامل شرکت تویوتا / از تاریخچه تا درآمد سالیانه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.