ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آلبوم عکس تویوتا آوالون مدل 2019 را تماشا کنید + مشخصات فنی و امکانات رفاهی

آلبوم عکس تویوتا آوالون مدل 2019 را تماشا کنید + مشخصات فنی و امکانات رفاهیشرکت تویوتا از خودروی سواری فول سایز خود در نمایشگاه خودروی دیترویت 2018 رونمایی کرد. روی این خودرو که سدان لوکس تویوتا آوالون نام دارد، به صورت استاندارد یک سیستم صوتی با 14 بلندگو نصب شده است اما یک سیستم صوتی دیگر با 1200 وات قدرت از برند JBL نیز به صورت آپشن عرضه می شود.

علاوه بر صفحه نمایش اصلی یک صفحه نمایش 7 اینچی برای تنظیمات خودرو، سیستم ناوبری و موارد مربوط به ایمنی خودرو نیز در نظر گرفته شده است.

آوالون از ضریب درگ 0.27 Cd بهره می برد و به نظر می رسد در زمینه طراحی تویوتا راهی که نیسان با مدل ماکسیما رفته را دنبال می کند. این که آوالون جدید طویل تر در عین ارتفاع پایین تر و پهنای بیشتر در مقایسه با نسل قبلی است گواه این مدعاست.تویوتا یک موتور 3.5 لیتری V-6 و یک موتور 4 سیلندر هیبریدی را برای این مدل در نظر گرفته است.
آلبوم عکس
2019 TOYOTA AVALON TOURING PHOTO GALLERY :
عکس‌های ماشین تویوتا آوالون مدل 2019 #10
عکس‌های ماشین تویوتا آوالون مدل 2019 #9
عکس‌های ماشین تویوتا آوالون مدل 2019 #8
عکس‌های ماشین تویوتا آوالون مدل 2019 #7
عکس‌های ماشین تویوتا آوالون مدل 2019 #6
عکس‌های ماشین تویوتا آوالون مدل 2019 #5
ادامه
گرچه تویوتا هنوز اعداد و ارقام دقیق مربوط به این دو موتور را منتشر نکرده است اما از آن جا که به نظر می رسد این دو موتور همان موتور های استفاده شده در مدل کمری که با دو کد 2GR-FKS و A25A-FXS هستند، توانایی تولید قدرت به ترتیب 301 اسب بخار و 203 اسب بخار را دارند.

آوالون هیچ وقت یک سدان اسپرت به شمار نمی رفت اما این باعث نشده تا تویوتا آن را با تجهیزات مناسب روانه میدان نکند. از بین این تجهیزات می توان به فنر ها با قابلیت کنترل تنظیم، G سنسور در محور جلو و عقب و سیستم مستقل کنترل کننده چرخ ها به وسیله یک سوپاپ سوئیچ-شیر که می تواند از بین 650 نوع حالت فنربندی را در عرض 20 میلی ثانیه انتخاب کند اشاره کرد.

سیستم تعلیق عقب نیز از نوع چند اتصاله موسوم به مولتی لینک است. همچنین آوالون مجهز به جدیدترین فن آوری های تویوتا همچون سیستم فعال کنترل کننده صدا، تقویت صدای خروجی از موتور و یک ژنراتور برای جذب هوای ورودی در نظر گرفته شده است.

در بخش ایمنی، سیستم تشخیص عابر پیاده به صورت استاندارد در نظر گرفته شده است. کروز کنترل مجهز به رادار، سیستم کمکی فرمان به همراه هشدار تعویض لاین، 10 ایربگ، کنترل کشش، کنترل پایداری، ABS به همراه ترمز خودکار الکترونیکی و دوربین دید عقب همگی به صورت استاندارد روی آوالون جدید موجود هستند.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که قیمت گذاری این مدل به چه صورتی خواهد بود اما از اواخر بهار سال جاری شاهد عرضه آوالون خواهیم بود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.