ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

محصول جدید تویوتا مخصوص مسابقات در نمایشگاه ژنو 2018 رونمایی شد

محصول جدید تویوتا مخصوص مسابقات در نمایشگاه ژنو 2018 رونمایی شدتویوتا جدیدترین مدل سوپرای خود را در نمایشگاه خودروی ژنو 2018 در معرض دید عموم قرار داد. تویوتا هنوز اطلاعات زیادی از این مدل هیجان‌انگیز خود را در اختیار مخاطبان قرار نداده ولی با این وجود در سال آینده می‌توانیم پس از 16 سال غیبت سوپرا با این مدل رانندگی کنیم.

ظاهر خودرو شبیه مدل‌های مسابقه‌ای طراحی شده و استفاده از فیبر‌کربن در آن مشهود است. از طرفی خودرو اشتراکات زیادی با خودروی ب‌ام‌و z4 جدید دارد و می‌توان آن را یک همتا و رقیب برای خودروی آلمان‌ها نامید.
آلبوم عکس
TOYOTA GR SUPRA RACING CONCEPT :
تصاویر تویوتا جی‌آر سوپرا ریسنگ کانسپت #9
تصاویر تویوتا جی‌آر سوپرا ریسنگ کانسپت #8
تصاویر تویوتا جی‌آر سوپرا ریسنگ کانسپت #7
تصاویر تویوتا جی‌آر سوپرا ریسنگ کانسپت #6
تصاویر تویوتا جی‌آر سوپرا ریسنگ کانسپت #5
تصاویر تویوتا جی‌آر سوپرا ریسنگ کانسپت #4
ادامه
شرکت تویوتا در کنار دست قدرتمش در مسابقات در کشورهای مختلف جهان، تجربیات ارزشمندی در زمینه‌ی علوم فنی و مهندسی فراهم می‌کند که استفاده از آن‌ها در ساخت خودروهای جاده‌ای و تولید انبوه مانند نسل جدید سوپرا بسیار سودمند است.

کانسپت مسابقه‌ای سوپرا به لطف مواد سبک‌وزن اسپویلر بزرگ عقب، سپرهای عریض جلو و عقب، دیفیوزر، رکاب‌ها، کاپوت و آینه‌های بغل بدنه‌ای جذاب، تهاجمی و سبک‌وزن دارد

یک موتور 3 لیتری توربوشارژ 330 اسب‌بخاری در این مدل ژاپنی به خوبی می‌تواند خودرو رو در 4 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت برساند.وزن این سوپرای جدید حدود 1500 کیلوگرم برآورد شده و با قابلیت محرک چرخ‌های عقب حرکت می‌کند.

تویوتا اعلام کرده، قصد دارد از روند معمول خودروسازی کنونی‌اش فاصله گرفته و به ساخت خودروهای هیجان‌انگیز رو آورد.

مقامات این شرکت خودروسازی اعلام کرده‌اند از سال آینده نسخه‌های تولیدی این مدل را با قیمت پایه 50 هزار پوند به فروش خواهند رساند.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.